rituaalivälineet

varpuslapsi

Mietin tässä että olisi kohta aika hankkia rituualivälineitä. Athame on mielestäni olennaisin taikapiirin valmistuksessa ja pataa tavitsisin myös. Kävin rautaportin sivuilla sopivan tikarin toivossa, mutta halvinkin maksoi mansikoita... Kirpputorilta olen tähänmennessä hankkinut osan välineistä, mutta näistä kahdesta ei tietoakaan! Apua kaivataan.

5

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gwyneira

huuto.net:istä saattaisi löytyä.

• tutkiva mieli

Jollekkin käy jopa paperiveitsi athameksi, jotkut tahtovat hienompaa. Huutonetissä voi olla jotain soveltuvaa, itse voi rakentaa. Erinäisiä veitsi ja puukko liikkeitä voi käydä läpi. Miksei peruspuukko sovellu.

Pata, tämä taas riippuu minkälaista hakee. Puutarhaliikkeistä voi löytyä messinkisiä ja rautaisia. Miksei valurautainen tai keraaminen ruoanvalmistuspata? Ei tarvitse olla 3 jalkainen.

• Jumalattaren tytär

Minulla itsellänikään ei ole pataa eikä athamea. Patana käytän tavallista äidiltä lainattua kattilaa ja athamenani/sauvanani toimii kukkakeppi. Sen ei tarvitse tosiaankaan olla mitään kummallista tai erikoista sillä eivät ne tavarat sitä magiaa tee, vaan sinä.

• sieltä

rautaportista se viikinkikeihään kärki. mun mielestä se kävis athamena, jos haluu niin voihan siihen iteki tehä jonku varren tapasen. eikä se ollu kuin jotain 39,90 tai jotain sinne suuntaan. Ne tikarit ei kyl tosiaan ollu mitään halpoja, halvinkin jotain 150 ekeä. toivottavasti löydät etsimäsi, minä etsin sitä maljaa ja pataa, ne on mulle tällä hetkellä tärkeimmät. pata joka on pyhitetty vain yrttejä varten (kun jotkut ei tunnu ymmärtävän miksi nää pitäis joillaki olla) ja sitä ei ole käytetty aijemmin tai käytetä nytkään muuhun kuin tähän tarkoitukseen. samoten malja (joka tosin voi löytyä vähän helpommin) blessed be!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51