Minkälaista hiusmallin työ oli? Paljonko saitte palkkaa? kirjoittakaa kokemuksianne?
Ne jotka ovat olleet hiusmallina
4
583
Vastaukset
- hiusmallina
kolme kertaa.. Eka kerta kävin erään yrityksen värimallina, johon sisältyi myös leikkaus, ja toisen kerran näytöksessä. Kolmas oli portfoliotyö jossa hiukset värjättiin ja niihin tehtiin tuntikaupalla useita erilaisia kampauksia ja otettiin kuvia.
Mistään näistä ei saanut palkkaa. En ole ikinä kuullut että kukaan saisi hiusmallina olosta palkkaa, itse työhän jo sisältää valtavat edut: ilmasen värin ja upean leikkauksen (kampauksen).
Itse tykkäsin, tosin lavalla poseeraus ei ollut ihan minun tyylistäni hommaa.. Kyllä se menetteli, eniten tykkäsin tuosta portfolio-työstä, siitä sai ideoita itselleenkin.- Anonyymi
Ok. Mikä on muuten hiusmalliksi pyrkivän vähimmäispituusvaatimus? 165cm?
- Anniina
palkkaa sain mutta en rahana. ensiksikin upea leikkaus ja värjäys ilmatteeksi ja sitten saimme kampaamotuotteita omaksi. rahaa noista hommista ei saa=(
- mutta tuotteita
Olen ollut lavahiusmallina kauneusmessuilla. Sain palkkioksi ison pussillisen kalliita hiustuotteita ja lahjakortin kampaajalle, ja tietenkin kivan kokemuksen ja viimeisen päälle trendikkään hiusmallin. Huono puoli oli se, että en voinut itse vaikuttaa hiuksiin, ja niistä tuli aika rajut, ja ne sitten normaalikäytössä oli mulle vähän liikaa. Joten käytin sitten sen lahjakortin siihen että leikkautin vähän hillitymmän mallin, väri taas oli aivan ihana :) Mutta kokemuksena se oli tosi kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134