Valkoinen masai

luin jos ko. kirja ja nyt siitä on tehty elokuva.

Juonessa kaksi erilaista kulttuuria kohtaavat, sveitsiläisnainen ja masai-soturi.
Vaikea yhtälö rakkaudelle.
Onko joku palstalaisista nähnyt elokuvan?
Itse aion mennä iltasella katsomaan.

8

661

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

...olen kuullut pätkästä niin paljon ylistäviä kommentteja että joskus aion sen vielä nähdä. Kerrohan sitten kun käyt mitä mietit!

• kirja oli OK
        Kerron leffasta illalla, moi

• joo kävin tänään katsomassa sen leffan.
        Ja se on minulla usein "ristiriita" sen kanssa kun on ensinlukenut kirjan ja sitten näkee leffan, että "kumpi ompi oikeeempi"
        Kyllä elokuva hyvä oli ja paljon siinä oli aineksia joita tälläkin palstalla on ruodittu.

Ekokuvassa oli mielestäni suht^kiihkotonta kerronta kahdesta niin erilaisesta kulttuurista ja lisäksi maanosien eroavaisuuksista.

Suosittelen katsottavaksi.

• Ruosutar

jostain lehedestä aikoinaan ja näin myöhemmin kuvia heidän lapsestaankin.Kirjaa en ole lukenut. Nyt on tullut toinenkin kirja sen jälkeen joten eikun kirjastoon taas epikuros.

Tämä sveitsiläinen nainen matkusti takaisin, nähtävästi tyttärensä kanssa katselemaan entisiä asuinseutujaan ja tutustumaan sukuun. Kai sen tytön isä asuu siellä Afrikassa vieläkin.

Minulle tuli tippa silmään silloin kun luin tuosta rakkaustarinasta.

• ymmärsinkö oikein, että tämä kirjoittaja on tehnyt kirjasta jatko-osan?

• Ruosutar

• Sanelma*

Leffa haukuttiin lyttyyn. Arvostelijan mukaan alkuperäinen aihe oli vesitetty hollywoodilaisittain. Elokuvassa Valkoinen Nainen lähtee leikkimään eksotiikalla ja neljä vuotta huviteltuaan palaa kotiin.

Ihan kiva tapa tietysti viettää sapattivuotta, mutta käsitin arvostelusta alkuperäisen tarinan olleen jollain tapaa syvällisempi.

• Ruosutar

usein on niin ettei filmi ole yhtä hyvä kuin kirja. Tässä tapauksessahan kirja perustuu tositapahtumiin, Corinne Hoffman itse on kirjoittanut kirjan.

Filmimanuksen kirjoitti tietysti joku toinen, vaikka onhan kai Corinne Hoffmannin ja ehkä hänen tyytärensäkkin pitänyt hyväksyä manus, niin minä ymmärään tämän.

Todellisuudessa Corinne Hoffmann matkusti lomille Keniaan silloisen poikaystävänsä kanssa ja "rakkautta ensisilmäyksellä" sai hänet jäämään Keniaan masaiji miehen luo. Eksotiikka voi olla ollut yksi tekijä, tiedä häntä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7546
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      78
      6604
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5264
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4615
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4266
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4095
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3948
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48