Kävin tossa mulkaisemassa kysestä autoa.
Mutta,mutta omastamielestäni eise niin hieno ollutkaan kun mitä olin nähnyt kuvia.
Auto oli harmaa väriltän entiedä vaikuttiko asiaan koska itse tykkään tummemmista auton väreistä.
Olihan se matala ja leveä nojoo kauneushan on katsojan silmissä,mutta kumminkin pitäisin esim e60 hienompana autona.
335 olikin.............
12
1725
Vastaukset
- BBBBB
Vähän samoilla linjoilla olen. E60 omistajana en lähtisi missään nimessä autoa vaihtamaan 3-coupeksi, mutta ilman muuta omassa luokassaan tuo kulkine on fiksu vekotin. Esim. kakkosautoksi ja lyhyempään pyöritykseen erinomainen laite. Itse kun pitkää väliä ajelen ja tuollaista 60 tkm vuodessa tulee, 335 olisi liian rauhaton peli. E60 diisselinä nielee tietä kuin juna ja tuntui "omalta" heti koeajon jälkeen. Jos taas pitäisi valita E90 ja E92 välillä, coupe veisi kyllä voiton linjakkaampana. Ehkä tuohon autoon olisi vielä voinut hitusen rohkeampaa designia duunata...vaikea sanoa. Huonon näköiseksi sitä ei voi moittia, perä voisi olla radikaalimpi?
- "#¤&%!""#
Minusta auto oli hienompi kuin kuvissa :) Väri oli musta.
Ainut asia mikä ärsytti oli pakoputket jotka eivät autoon kuulu. Suoran kuutosmoottorin kanssa V-moottoriin kuuluvat tuplaputket olivat järkyttävä näky. Edes BMW ei enää pidä kiinni etiketeistä. - E90
kävin minäkin Hertsikassa niitä katsomassa. Vähän kyllä petyin auton sivu- ja varsinkin perälinjaan, joka muistuttaa liika japsiautoja. Takavalot olis munkin mielestä pitänyt disainata paljon rohkeammiksi/vauhdikkaimmiksi. Etupää ihan jees.
- isuggi
Avensis-luokan perheautoissa monenkertaisesti parempi laatuvaikutelma.
- BBBBB
Tuo nyt taas Tojota-bullshittia on. Kyllä sisätilat ovat tuossa autossa varsin korkeaa tasoa kuten kaikissa BMW-autoissa.
- saa Avensiksen?
Sitten kun kerrot mistä saa sellaisen perheauton 3 litraisella tuplaturbolla missä on päälle 300hv ja vaarallisen etuvedon sijaan on takaveto niin laitetaan harkintaan. Eipä taida sisus olla ihan se kaikkein tärkein asia kyseisessä autossa. Sitäpaitsi parempi ettei olekaan mitään ihmeellisiä vilkkuvaloja ja muita pokemon kilkkeitä. Yksinkertainen on kaunista.
- isuggi
saa Avensiksen? kirjoitti:
Sitten kun kerrot mistä saa sellaisen perheauton 3 litraisella tuplaturbolla missä on päälle 300hv ja vaarallisen etuvedon sijaan on takaveto niin laitetaan harkintaan. Eipä taida sisus olla ihan se kaikkein tärkein asia kyseisessä autossa. Sitäpaitsi parempi ettei olekaan mitään ihmeellisiä vilkkuvaloja ja muita pokemon kilkkeitä. Yksinkertainen on kaunista.
Sitten kun kerrot mistä saa auton jossa on laivoista tuttu 30000-hevosvoimainen kaksitahtidiesel?
Älä puhu seipäistä kun muut puhuu aidasta. - E90
isuggi kirjoitti:
Sitten kun kerrot mistä saa auton jossa on laivoista tuttu 30000-hevosvoimainen kaksitahtidiesel?
Älä puhu seipäistä kun muut puhuu aidasta.minä olisin disainerina vaalinut hyväksi todettuja edellisten mallien kojetauluja jossa "kaikki oli käsillä". Nyt mun mielestä menty pilaan koko hieno juttu "lautadisainilla". Olis pitänyt kehitellä edellistä - siitä olis saanut vaikka kuinka makeen ja toimivan. Tässä menty valitettavasti taaksepäin. Olen tosin jo tottunut "uuteen",mutta mielipide on mielipide. Mitäs muut olette asiasta mieltä vai olenko täysin väärässä?
- Wanna-Be
E90 kirjoitti:
minä olisin disainerina vaalinut hyväksi todettuja edellisten mallien kojetauluja jossa "kaikki oli käsillä". Nyt mun mielestä menty pilaan koko hieno juttu "lautadisainilla". Olis pitänyt kehitellä edellistä - siitä olis saanut vaikka kuinka makeen ja toimivan. Tässä menty valitettavasti taaksepäin. Olen tosin jo tottunut "uuteen",mutta mielipide on mielipide. Mitäs muut olette asiasta mieltä vai olenko täysin väärässä?
Ylimalkaan saksalaista designia vaivaa nykyisin tämä lankkumuotoilu joka on, minun mielestä, kovin köyhän näköistä. Ulkoa isot ja komeat autot on sisältä kuin muinainen Lada 1500S. Jotenkin ulkokuori ja sisätilat käyvät eri tahdissa, vaikka sisällähän minä kuskina enemmän olen kuin kiesiä ulkoa päin kiertelen ihailemassa.
Mutta en oikein ole kyllä otettu siitä Volvon uudesta läpyskäkonsolistakaan, kovin köykäisen ja heppoisen näköinen. Makuja on tietysti monia, joidenkin mielestä yksinkertainen ja pelkistetty on kaunistakin. - puhuttiin
isuggi kirjoitti:
Älä puhu seipäistä kun muut puhuu aidasta.Onko luetun ymmärtämisessä jotain hämminkiä? Suomen kieltä sentään kuitenkin.
- sahabukki
saa Avensiksen? kirjoitti:
eipä ole japsiautoissa sentään tällaista: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=32224
kelmut kuoriutuu sisustuksesta irti! se siitä laadusta. - noh...
sahabukki kirjoitti:
eipä ole japsiautoissa sentään tällaista: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=32224
kelmut kuoriutuu sisustuksesta irti! se siitä laadusta.Itselläni on vuoden vanha Nissan Primera, jonka keskikonsolista, vaihdekepin ympäriltä kuoriutui pinnoite. En ehtiny edes valittaa asiasta huollossa, kun kyllästyin jo auton nitinöihin & natinoihin ja korkeaan kulutukseen (1,8 litrainen moottori ja keskikulutus 10 litraa/100 km) ja myin pelin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377