Sain tollasen liitetiedoston meilissä, jossa ei lue mitään. Tuli Saunalahden meiliosoitteeseen, jolla oon osallistunut kilpailuihin ja jaellut netissä jos on pitänyt rekisteröityä johonkin. Lähettäjän osoite oli periaatteessa "aito nimi" Anna Hall ja osoitteen loppuosa viittasi hollantilaiseen palvelimeen. Onko toi virus ai mitä? Kyseessä siis zip ja viestissä ei edes otsikkoa. Mulla on osa omaa nimeäni meiliosoitteessa, joten ei toi voi olla tarkoitettu oikeasti, jollekin samannimiselle tms. Ei kukaan osaisi rakentaa vastaavaa osoitetta suomalaisesta nimestä ennen kuin näkee sen/kaappaa.
docs.zip - ??? Lähettäjänä Hall???
^***apuaa
2
343
Vastaukset
- sneLLu
..edes kepillä,poista,tuhoa.Älä yleensäkään avaa liitteitä jotka tulevat tuntemattomilta.Ja vaikka tuntisit lähettäjän,skannaa filu virustorjuntaohjelmalla(päivitetyllä)ennen avausta.Kaverinkin koneella voi olla virus joka levittää itseään mailin välityksellä.
- Griffith
muu kuin pakattu kansio. Oikean päätteen voi kätkeä tehokkaasti vaikka ne olisi asetettu näkyviksi.
docs.zip [150 välilyöntiä] .exe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441