Mitäpä neitsyt harastaa?Minä harrastan:tietsikan kanssa näppäilyä,kävelen paljon,kuntosalilla käyn 2kert.viikossa.Valokuvailen aikas paljo.Matkustelen eri kulttureihin,kielet on myös mielenkiintoisia.Tanssi on numero 1 sekä musiikki on terapiaa sielulle.Siinäpä niitä.Oletteko muut samansuuntaisia...
Mitähän se Neitsykäinen harrastaa?
10
1179
Vastaukset
- taas näin
Joogaa, lenkkeilyä, musiikki on numero yksi tällä hetkellä (kitaraa soitan ja musiikkia kuuntelen valtavasti), kielet ja kulttuurit kiinnostavat. Mitähän vielä, kuvataiteet lähellä sydäntä myös. Ja tietenkin tietokone!
- Elvis.Remu
tällä neitsykäisellä menee kyllä aivan liian paljon aikaa kodinhoitoon ym. kun ei muualle ehdi harrastelemaan :( että kai se tämä tietokoneen näpyttely lasketaan harrastukseksi :) uimisesta ja lukemisesta on tullut kyllä haaveiltua, ehkä joskus löytyy aikaa....
- Assona
Vähän saman suuntaista. Aina on ollut pakko harrastaa urheilua, nyt olen löytänyt uuden lajin juoksemisen muodossa. Koneella jonkin verran olen, käyn reivaamassa ja muutenkin rakastan tanssimista.
- Sopuli0
Tämä neitsyt puuhailee eläinten kanssa, harrastan ratsastusta. Sitten pidän kävelystä luonnossa (tuossa yksi ratsastusharrastuksen syy, maastoratsastus/vaellus). Harrastan joukkueslajeista lentopalloa, koska siinä yksilö suorituksellakin on merkitystä toisin kuin miellän sählyn kaverille syötetään -peliksi, josta en pidä.
Luen, kuuntelen musiikkia, ja -yllätys,yllätys- näpräilen tietokonetta.
Näytteleminen olisi ihana harrastus.
- HarmaaEminenssi
Jääkiekko, pelaa, katsoo, valmentaa, Astronomia, Tietsikan räpläys ja digijärkkärin hankinan jälkeen uudellen virinnyt valokuvaus.
- Mustavihreä
Musiikki(Soittaa bassoa, kitaraa, rumpuja, syntikkaa), lukee ja liikkuu. Romplaa tietokonetta, pelaa ja katsoo televisiota.
- Elokuun Neitsyt
Minä olen harjoittanut julkkisten imitointia, imitaatio sopii Neitsyelle, koska siinä yksityiskohtiin kiinnitetään huomiota ja yksikin ääni kaipaa aina viimeistelyä ja hiomista, jotta se olisi mahdollisimman aito/täydellinen.
- _nainen_
harrastaa lukemista (kirjat ja nettipalstat, ihmissuhteet ja elämäkerrat), pitkien sähköpostien kirjoittamista kaverille, musiikin kuuntelua, kieliä ja kulttuureita sekä käsitöitä. Painotus vaihtelee sen mukaan, mihin on milloinkin aikaa.
- N90
Musiikkia: Soitan rumpuja, bändihommia, lauleskelua kavereiden kans muuten vaan ja itekseen. Kuuntelen paljon vanhaa rokkia. Käsitöitä. Lukemista. Taistelulajeja. Käveleskelyä. Yleinen mietiskely.
- suuntaisia
näyttää neitsyen harrastukset olevan :)
Itse harrastan musiikkia (soitan pianoa, kitaraa ja haitaria), maalaan (tauluja? :), liikun luonnossa, luen paljon, opettelen tuntemaan itseäni paremmin...istun kynttilänvalossa ja mietin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154