epica

kulutus

on aika hurja!
100 km pelkkää kaupunki ja taajamaajoa,paljon kiihdytyksiä liikennevaloista..15,8 litraa.
mitenhä lie talvella.
tämä testi oli 2.0 6-koneella ja automaattivaihteistolla.muuten on hyvä auto,mutta toi aut.lootan välitys on valitettavasti epäonnistunut,ajatus on että vääntö yläkierroksilla..mutta..mutta..lompakon kustannuksella!

3

1242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPLehto

Kävin koeajamassa 2.0 automaatin heti, kun Epica kauppoihin tuli. Koeajon (n. 20-25km) aikana kulutus oli tietokoneen mukaan 8,5 litraa sadalla. Ajosta noin 70 prosenttia oli taajama-ajoa ja loput moottoritietä. Keskusta-ajoa ei ollut ollenkaan. Koeajo tapahtui siis Turku-Raisio-ympäristössä...

• PPLehto

Tosiaan ostin Epican 2-litraisena automaatilla (LT) ja kulutusmittari näyttää yleensä samoja lukemia kuin koeajoautossakin mutta... todellinen kulutus on ollut lähes pelkässä maantieajossa 8,2, sekalaisessa ajossa 9,8-10,5 ja pelkässä kaupunkiajossa 11,6. Käytännössä kulutus pyörii koko ajan kympin paikkeilla mun ajossa. Kulutus on siis noin 1,5 litraa suurempi kuin mitä ajotietokone näyttää. Toivottavasti kulutus laskee samalla tavalla kuin entisessä Nubirassakin (noin litralla/100km ensimmäisten 20tkm:n aikana).

• epica,..,
        PPLehto kirjoitti:

Tosiaan ostin Epican 2-litraisena automaatilla (LT) ja kulutusmittari näyttää yleensä samoja lukemia kuin koeajoautossakin mutta... todellinen kulutus on ollut lähes pelkässä maantieajossa 8,2, sekalaisessa ajossa 9,8-10,5 ja pelkässä kaupunkiajossa 11,6. Käytännössä kulutus pyörii koko ajan kympin paikkeilla mun ajossa. Kulutus on siis noin 1,5 litraa suurempi kuin mitä ajotietokone näyttää. Toivottavasti kulutus laskee samalla tavalla kuin entisessä Nubirassakin (noin litralla/100km ensimmäisten 20tkm:n aikana).

oli kovat täälläpäin -20-25 astetta!
        kaupunkiajossa vei n.15 litraa satasella,nyt on nollakeli ja kulutus on pyörinyt n.10 L.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      27
      4705
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2691
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2334
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1390
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe