Laguna sammui ajossa

-janne-

Sammui aamusti ajossa, minkä jälkeen starttimoottori ei pyörittänyt eikä tulpille tule virtaa. Onko käynnistyksen estolla jotain tekemistä tässä. Voiko itse tehdä mitään auttakaatte te viisaammat. Auto oli Laguna -95

6

1595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En...

ihmettele yhtään.Onhan kyseessä rellu.

• Laguna -04

Voihan vee tota sun kommenttiasi. Sä et sitten parempaa keksinyt vai? Venttaas vaan kun omaan kotteroosi tule joku vika. Vai luuletko että se pelaa seuraavat 11 vuotta ilman vikoja? Kannattaisi pysyä poissa täältä jos ei oikeasti ole mitään sanottavaa.

• mja

Käynnistyksenesto ei vaikuta käynnistysmoottorin pyörimiseen. Kuulostaa ihan kuin olisi pääsulake mennyt tai akku irti. Tuleeko mihinkään virtaa, vilkkuuko käynnistyseston punainen merkkivalo, aukeeko ovet sähköllä?

• -janne-

virrat toimii kyllä, keskuslukitus kaukosäätimellä ei ole koskaan minun aikanani toiminut, nappulasta sisäpuolelta kyllä..Yhtään ei hajoamisesta varoitellut etukäteen, eikä mitään erikoisia ääniä kuulunut, sammui vain kesken ajon ja siihen jäi.

• j.s
        -janne- kirjoitti:

virrat toimii kyllä, keskuslukitus kaukosäätimellä ei ole koskaan minun aikanani toiminut, nappulasta sisäpuolelta kyllä..Yhtään ei hajoamisesta varoitellut etukäteen, eikä mitään erikoisia ääniä kuulunut, sammui vain kesken ajon ja siihen jäi.

sammui kesken ajon,akkuvalo ja stopvalo palaa,tulpille ei tule virtaa.missä vika,olisko pääsulake palanut.

• tonttutoljanteri12

Saatiinko tähän ikinä vastausta missä oli vika?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5264
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4458
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2571
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2274
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2018
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1948
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1287
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe