Tänään syntymäpäivät, kohtalotovereita?
3.10
6
648
Vastaukset
- Vaakamieheltä
..täytti tänään neljä vuotta : )))
- Tidityy
Vaakamies, olelet täällä gallupeissä usein ja vaikka pyysin niin nätisti neuvoa...ei mitään. Ei etes Sinulta :(
- Vaakamieheltä
Tidityy kirjoitti:
Vaakamies, olelet täällä gallupeissä usein ja vaikka pyysin niin nätisti neuvoa...ei mitään. Ei etes Sinulta :(
..sulle epäsuorasti vastasin tuossa alempana.. kerroin, että siellä esitetty synttärilahja-ajatus olis ainakin mulle hyvä.. ei mulla ole parempaakaan ajatusta sulle tarjota.
Jos itse tarjoan parhaimpana lahjana vaikkapa viikonlopun.. tai oikeammin täyden kolmen vuorokauden hemmottelua saunottamisineen, ruokineen ja viineineen.. unohtamatta hierontaa.. intiimiäkään sellaista, kuin kuningattarelle, niin miksen haluais itsekin olla
samalla tavalla hetken kuninkaana omalle kullalleni.
Että eikö halimaan ja suukottelemaan.. tunneiksi.. verkkaisesti edeten, ilman kiireen häivääkään.. nautintoihin upoten. Silloin, kun toinen ei enää tiedä minne käsi kulloinkin koskee, kun ihon pinta kihelmöi kosketuksen vaikutuksesta joka paikasta, kuin siihen juuri kosketettaisiin ja kun se kaveri leijuu transsinomaisesti nautinnon keskellä, tajuamatta ympäröivästä maailmasta yhtään mitään, niin silloin olet onnistunut!
Ro - Tidityy
Vaakamieheltä kirjoitti:
..sulle epäsuorasti vastasin tuossa alempana.. kerroin, että siellä esitetty synttärilahja-ajatus olis ainakin mulle hyvä.. ei mulla ole parempaakaan ajatusta sulle tarjota.
Jos itse tarjoan parhaimpana lahjana vaikkapa viikonlopun.. tai oikeammin täyden kolmen vuorokauden hemmottelua saunottamisineen, ruokineen ja viineineen.. unohtamatta hierontaa.. intiimiäkään sellaista, kuin kuningattarelle, niin miksen haluais itsekin olla
samalla tavalla hetken kuninkaana omalle kullalleni.
Että eikö halimaan ja suukottelemaan.. tunneiksi.. verkkaisesti edeten, ilman kiireen häivääkään.. nautintoihin upoten. Silloin, kun toinen ei enää tiedä minne käsi kulloinkin koskee, kun ihon pinta kihelmöi kosketuksen vaikutuksesta joka paikasta, kuin siihen juuri kosketettaisiin ja kun se kaveri leijuu transsinomaisesti nautinnon keskellä, tajuamatta ympäröivästä maailmasta yhtään mitään, niin silloin olet onnistunut!
RoNiin ilmeisesti teenkin. Itsekin olisin onnessaan semmoisista synttäreistä. Pulmana on että isällänikin on pian syntymäpäivä ja sitten pitää jo ajattella "oikeata" lahjaa :) Kiitos neuvosta kumminkin ja myöhästyneet onnittelut Sinullekin!
- Vaakamieheltä
Tidityy kirjoitti:
Niin ilmeisesti teenkin. Itsekin olisin onnessaan semmoisista synttäreistä. Pulmana on että isällänikin on pian syntymäpäivä ja sitten pitää jo ajattella "oikeata" lahjaa :) Kiitos neuvosta kumminkin ja myöhästyneet onnittelut Sinullekin!
Ja kyllähän tytöt ovat isille sellaisia, että pitkä halaus ja sanat:"Sinä olet maailman paras isä!" on lahjoista parhain.
- sipee---
en ole kohtalotoveri, mutta paljon onnea silti, vaikka vähän vaan myöhästyin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707