Suzuki TS kytkin!

AUTTAKAA!!!

Elikkäs mulla on suzuki TS mopossa semmoinen vika että kun on vapaalla ja kytkimen laittaa pohjaan, ja vaihtaa vaihteen ykköselle, niin mopo sammuu! Eli siis kytkin ei toimi ollenkaan! Osaisiko joku sanoa mistä tämä voi johtua, ja miten sen voisi korjata! Kiitos jo etukäteen!

6

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drdr

kytkin. muuta tuoho ei voi sanoa.. tai vie se liikkeeseen korjattavaks

• AUTTAKAA!!!

Mutta onko mahdollista korjata itse tuota?

• sherlock
        AUTTAKAA!!! kirjoitti:

Mutta onko mahdollista korjata itse tuota?

ensimmäinen keino on vaihtaa öljyt. jos pyörä ikäänkuin tukehtuu vaihteen kanssa, varmista että jalka on ylhäällä. mm. useissa moottoripyörissä on sensori, joka ei anna laittaa vaihdetta päälle, jos jalka on alhaalla ja sammuttaa koneen.

• ....

Tapahtuuko tämä vain tyhjäkäynnillä? Jos tapahtuu, säädä tyhjäkäntiä hieman kovemmalle.

Onko kytkinkahvassa paljon tyhjää liikettä? Jos on, säädä kytkinvaijeri niin että vapaaliikettä on n. 3-4mm.

• Joo, oon ite samassa tilanteessa, veikkaan että ittelläni kytkinlevyt luistaa eli ne on loppu muuten toimii hyvin

• Joo tiedän että on vanha topikki!
      Tessussahan on se anturi siellä sivutuen vieressä ettei vaihdetta saa päälle, ilman että mopo sammuu.
      Se voipi olla paskana, nääs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe