Miten nämä kaksi tulevat toimeen? Onko kellään kokemuksia?
Eli olen kauris-N puu-jänis ja mieheni on Rapu-M tuli-lohikäärme.
Olisin erittäin kiitollinen avustanne!!!! :)
Mukavaa syksyä kaikille!
puu-jänis ja tuli-lohikäärme??
2
370
Vastaukset
- Santtu
No niin eli Lohikäärme ja Jänis... Ja ne elementit on Puu ja Tuli... No Lohikäärme on Jänikselle lähes hyvä partneri. Ei aina sopivin, mutta jos molemmat tekee suhteen eteen töitä ja rakastaa tosissaan niin teillä voi lykästää. Teidän suhdetta auttaa huomattavasti se, että olette Rapu ja Kauris. Ne sopivat toisilleen loistavasti. Olette silleen, kuin luodut toisillenne, mutta se elementti puoli menee vikaan. Puu ja Tuli. Ne ei sovi toisilleen ollenkaan. Tuli valelee ja polttaa Puun poroksi, osaa olla ilkeä ja loukata. Puu-Jänis sitten polttaa näppinsä ja kun olet Kauris niin saatat ottaa itseesi kovasti. Minä itse kauriina otan monesti aika vakavasti asiat, kun minua loukataan.
Jos vain kanttikestää ja molemmat rakastaa niin rakkaasi ei halua sinua tahallaan loukata. Hän rakastaa ja rvostaa sinua hamaan loppuun asti.
Hyviä jatkoja... Ja voimia :)- ...... :) .......
Kiitos paljon sinulle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134