jo silloin, kun tätä huushollia maalailin, että näinkin voi tehdä. No vaan kun en tajunnut, niin olenkin jonkusen aikaa saanut ihan kiitettävässä määrin jynssätä seiniä koirien tuhruilta. Vaan nyt on pieni toivo, ettei kovin paljon sitä enää tarvi tehdä ;)).
Ostin 30m läpinäkyvää kontaktimuovia ja sitä olen tänään seiniin liimaillut. Tokihan se nyt erottuu, mutta se ei haittaa, sillä koiraihmistä ymmärtää kaikista parhaiten toinen vastaava, eikä pidä tuota systeemiä juurikaan minään. Rappuseinä oli pikkuisen hankalaa laittaa, mutta siinä sekin nyt on ;=).
Voi kumpa olisin heti tajunnut
44
1599
Vastaukset
- ja häh sekä täh
Päästä koirasi ulos, jos niillä on hätä!!!!!!
- issu56
Oletkohan nyt ihan täysillä matkassa kun moista nupiset??
Eihän tuo sakki nyt sisälle päästele herttinen sentään!! - taidat oikeasti
davalyan kirjoitti:
ole tainnut edes koiraa koskaan nähdä,oletko kuullut kurakeleistä ja sateesta esimerkiksi?
olla vähän tyhmä. En jaksa vastata sulle enää. Ikinä. Taso se on alatason hörhölläkin.
- Kuka siellä
issu56 kirjoitti:
Oletkohan nyt ihan täysillä matkassa kun moista nupiset??
Eihän tuo sakki nyt sisälle päästele herttinen sentään!!sit päästelee? Sinäkö?
taidat oikeasti kirjoitti:
olla vähän tyhmä. En jaksa vastata sulle enää. Ikinä. Taso se on alatason hörhölläkin.
muillekkin vakkareille niin meillä on taas sen jälkeen mukavaa.
- delelyan
davalyan kirjoitti:
muillekkin vakkareille niin meillä on taas sen jälkeen mukavaa.
taas lupaat?
- issu56
Kuka siellä kirjoitti:
sit päästelee? Sinäkö?
se leipäläpi kiinni!!
Kyllähän minäkin päästelen, mutta sitä hommaa varten on jo aikoja sitten keksitty tietty juttu....vaan sulle sekin taitaa olla täysin vieras. Voi raasuparkaa!! - päästöjäsi
issu56 kirjoitti:
se leipäläpi kiinni!!
Kyllähän minäkin päästelen, mutta sitä hommaa varten on jo aikoja sitten keksitty tietty juttu....vaan sulle sekin taitaa olla täysin vieras. Voi raasuparkaa!!rajoittaa? Ei tarvitsisi niin paljon muovia
- issu56
taidat oikeasti kirjoitti:
että myönsit: *Taso se on alatason hörhölläkin*, eli itsestäs taisit puhua nyt kyllä kaikessa yksinkertaisuudessasi!!
- issu56
päästöjäsi kirjoitti:
rajoittaa? Ei tarvitsisi niin paljon muovia
sun kanssas. Jospa nyt vain huolehtisit ihan niistä ikiomista päästöistäs!!
- että se
issu56 kirjoitti:
sun kanssas. Jospa nyt vain huolehtisit ihan niistä ikiomista päästöistäs!!
en ole minä, joka liimailee muovia ympäri kämppää tuhnujensa suojaksi.
- sinä sitten
issu56 kirjoitti:
että myönsit: *Taso se on alatason hörhölläkin*, eli itsestäs taisit puhua nyt kyllä kaikessa yksinkertaisuudessasi!!
minua ylätason hörhönä? Taisit olla ainoa, mutta kiitos kuitenkin
- issu56
että se kirjoitti:
en ole minä, joka liimailee muovia ympäri kämppää tuhnujensa suojaksi.
on sanoilla TUHRU ja tuhnu, mutta kaipa sekin on sulle hitonmoisen vaikeaa ymmärtää...voi sua raasuparkaa kun jo yksittäiset kirjaimetkin on sulta hukassa. Apu löytyy muuten ihan yklsinkertaiasesta suurennuslasista...tiesitkö sitä!!!?
- issu56
sinä sitten kirjoitti:
minua ylätason hörhönä? Taisit olla ainoa, mutta kiitos kuitenkin
äläkä tyhjästä kiittele!!!!!!
- sinä vain
issu56 kirjoitti:
on sanoilla TUHRU ja tuhnu, mutta kaipa sekin on sulle hitonmoisen vaikeaa ymmärtää...voi sua raasuparkaa kun jo yksittäiset kirjaimetkin on sulta hukassa. Apu löytyy muuten ihan yklsinkertaiasesta suurennuslasista...tiesitkö sitä!!!?
omia tuhnujas suurennuslasilla, mua ei sun tuhnujes katselu sillain nappaa
- sinä tosiaankin
issu56 kirjoitti:
äläkä tyhjästä kiittele!!!!!!
tyhjäpää, mutta kiitin sua kuiteskin
- issu56
sinä vain kirjoitti:
omia tuhnujas suurennuslasilla, mua ei sun tuhnujes katselu sillain nappaa
Raasuparka sua, kun jo näet tuhnujakin. Voi härregyyden sentään...kiitos nauruista nyt. Vaan mahdatkohan ees tietää mikä on tuhnu? No voin kertoa sulle, että se on kuule pieru heh-heh. Tuhru taasen on likalätti tms. Tuhrun kyllä näkee, mutta sen tuhnun kanssa onkin jo ihan eri juttu...voi heh-heh.
- issu56
sinä tosiaankin kirjoitti:
tyhjäpää, mutta kiitin sua kuiteskin
tyhjäpää, eli pää johon mahtuu paljon ja paljon ja siksi säälinkin sun yhteen suuntaan juoksevaa nollatilassa olevaa järjenjuoksuas. Nauti siis siitä ihan kaikessa rauhassa!!
- olla oikein
issu56 kirjoitti:
Raasuparka sua, kun jo näet tuhnujakin. Voi härregyyden sentään...kiitos nauruista nyt. Vaan mahdatkohan ees tietää mikä on tuhnu? No voin kertoa sulle, että se on kuule pieru heh-heh. Tuhru taasen on likalätti tms. Tuhrun kyllä näkee, mutta sen tuhnun kanssa onkin jo ihan eri juttu...voi heh-heh.
asiantuntija tuolla alalla
- suomenkielinen
olla oikein kirjoitti:
ihminen on asiantuntija, jos vaatimus on vaan tietää sanojen tuhru ja tuhnu ero. Minäkii oon asiantuntija.
Sinä oot kai sitten vaan siantuntija. - issu56
olla oikein kirjoitti:
ja sulla se rajoittuu vain pelkkään mitäänsanomattomaan hörhöilyyn!!
- sinua, minulle
issu56 kirjoitti:
ja sulla se rajoittuu vain pelkkään mitäänsanomattomaan hörhöilyyn!!
ei juuri vastattaisi
- issu56
sinua, minulle kirjoitti:
ei juuri vastattaisi
se musta kiinni, niin tähän loppuu sulle vastailu!!
- kylläpäs
issu56 kirjoitti:
tyhjäpää, eli pää johon mahtuu paljon ja paljon ja siksi säälinkin sun yhteen suuntaan juoksevaa nollatilassa olevaa järjenjuoksuas. Nauti siis siitä ihan kaikessa rauhassa!!
ja tässä sitä taas ollaan. aikuset ihmiset
- suihkutellakin
kurakelilenkkien jälkeen. Meillä ei ole mitään likaa vaikka noita koiria tuossa pyöriikin...Kyllä minä ainakin pidän koiraihmisenä vähän omituisena, jos kontaktimuovia on seinissä sen takia, ettei tassuja viitsi suihkutella.
- issu56
että meillä koirat hyppii pitkin seiniä...voi hah ja hah.
Ja ihanko tosissaan ne voi suihkutellakin...kappas vain, kun en ole tuota huomannutkaan aiemmin, vaikka sen näillä keleillä joka ilta teenkin.
Älä viitsi yrittää esittää!! - minkä takia
issu56 kirjoitti:
että meillä koirat hyppii pitkin seiniä...voi hah ja hah.
Ja ihanko tosissaan ne voi suihkutellakin...kappas vain, kun en ole tuota huomannutkaan aiemmin, vaikka sen näillä keleillä joka ilta teenkin.
Älä viitsi yrittää esittää!!sitä muovia niihin seiniin olet tunkenut, äläkä siinä änkytä ja länkytä.
- issu56
minkä takia kirjoitti:
sitä muovia niihin seiniin olet tunkenut, äläkä siinä änkytä ja länkytä.
tunkenut mitään mihinkään, joten taas se nähtiin se sun ymmärrykses taso...se kun on - - - -nolla!!
- kun sinua
issu56 kirjoitti:
tunkenut mitään mihinkään, joten taas se nähtiin se sun ymmärrykses taso...se kun on - - - -nolla!!
ei ymmärretä vaikka kirjoitat noinkin selkeää juttua...
- issu56
kun sinua kirjoitti:
ei ymmärretä vaikka kirjoitat noinkin selkeää juttua...
jatkaa enää tuota ihmeellistä hölynpölyä, jolla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa!!
- sinäkin
issu56 kirjoitti:
jatkaa enää tuota ihmeellistä hölynpölyä, jolla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa!!
kokoajan vastailet
- issu56
sinäkin kirjoitti:
kokoajan vastailet
.......................
- Nimetön
Vaihda lasikuitutapeteihin, ne voi pestä ja kestävät koirakodissa tosi hyvin. Niitä on eri mallisia, ja voi myös maalata mieleisekseen.
- issu56
mutta tiedän toki lasikuitutapeetin, mutta meillä nyt sellainen tilanne, että tuon aulan vessaan on alkamassa remppa, eli siihen tulee suihkukin ja siksi en nyt muuta malttanut väliaikaisesti laittaa seinille kun tuon kontaktimuovin. Kunhan veskiremppa on ok, niin paneelia nuo seinät tulee olemaan :).
- seiniin???
Ei, hyvää päivää!
... BUAHHAHHAAAAAA .... :O))))- issu56
että sullekin tuli hyvä mieli.
- Pilkkunen
Sinä tarvit kontaktimuovia, siihen näppikseesi ja muutaman kerroksen, samalla voit liimata turpasikin.
Mie oon kyllä koiraimmeinen, muttei vielä ole kontaktiin tarvinut turvautua... siksipä siis kysyn että miksi seiniin kontaktia ? käsistin nyt asian niin, että tuhruilla tarkoitit ehkä koiran..hmm..pissiä =D (kiltisti sanottuna)?
meillä on eteisessä läpinäkyvää plexiä. helppo pestä eikä tarvitse olla aina maalaamassa tai remppaamassa. Kurakeli jne. yksi turkin ravistelu ja sitten on taas sen näköistä kuin ei koskaan olisi seiniä pesty.
- tarkottaa
sitä kurakelien aikana turkkeihin tarttuvaa rapaa ja hiekkaa mitä ei voi koirista pestä monta kertaa päivässä.
Minun kolme koiraani ainakin nukkuvat eteisessä seinänvierustoilla usein ja seinään tarttuu tumma jälki niitten turkeista nyt kun kurakelit on alkaneet.
Saa olla pesemässä seinää päivittäin. tarkottaa kirjoitti:
sitä kurakelien aikana turkkeihin tarttuvaa rapaa ja hiekkaa mitä ei voi koirista pestä monta kertaa päivässä.
Minun kolme koiraani ainakin nukkuvat eteisessä seinänvierustoilla usein ja seinään tarttuu tumma jälki niitten turkeista nyt kun kurakelit on alkaneet.
Saa olla pesemässä seinää päivittäin.aivan :) meillä tehdään hommat vähän eritavalla jotenka siksipä en tuota hokassut.. mutta pitää ottaa vinkki tylteen, jos vaikka joskus tarvitseepi :)
- Tero.
Ohhoh!
- MOIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onks ne pleksit vielä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854