Jos joku joka tietää, vois kertoo paljonko 1 metrilaku painaa, olisin kiitollinen.
metrilaku
4
7492
Vastaukset
- .......
ja 100g täytelakuja on ehkäpä 360kcal, elippä puolita se.
- metrilaku
namm... metrilakuja. onneksi niitä saa hakea huomenna vapputorilta! =)mä näin kerran unta kävelevistä metrilakuista, ja ne oli niin ärsyttäviä, että mä söin ne. =)
- mä vaan!
metrilaku kirjoitti:
namm... metrilakuja. onneksi niitä saa hakea huomenna vapputorilta! =)mä näin kerran unta kävelevistä metrilakuista, ja ne oli niin ärsyttäviä, että mä söin ne. =)
jos illalla ei saa unta, niin kannattaa laskea mielessään metrilakuja. seuraukset: -voi ruveta tekemään mieli metrikakua, ja päätät lähteä vapputorille/markkinoille. -sinun voi ruveta tekemään niin paljon mielei metrilakuja, että syöy paketillisen sokerin paljola.
- Kutistettu metri
Muista kuitenkin kun vertailet painoja ettei metrilaku ole metrin pituinen. Sehän on vain 70cm pitkä. Myyntinimi on vain metrilaku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427135
- 323988
- 503448
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472167- 442133