on vaakanaisen mieleen? Itse arvostan älykkyyttä niin tunne kuin käytännön asioissa, muuten kyllä kaikki kelpaa...;))
Millainen ihannemies
5
889
Vastaukset
- vaa
Olen vielä vanha. Vastausta siihen, miten tulee onnelliseksi en ole löytänyt, eikä siihen ole vatausta. Jokainen meistä löytää sen, jos siihen uskoo ja haluaa uskoa. Onnellisuus ei tule kenenkään kautta, korkeintaan oman itsen kautta. Monesti haluamme uskoa, että joku tarjoaa onnen meille. Ei sitä voi kukaan tarjota. En usko siihen. Ei ole olemassa yhtä oikeaa vastausta. Onni = minä nyt ja tässä.
- Poison.
Älykäs, henkisesti kehittynyt, omaa riittävästi elämänkokemusta, sivistynyt, samalla aaltopituudella minun kanssa. Tykkää kokeilla uusia asioita, matkustella, oppia. On kunnioituksen, luottamuksen ja rakkauden arvoinen.
- Just me
Luonne: Keskustelutaitoinen, lievästi mustasukkainen, lievästi omistushaluinen, huolehtiva, hyvä isä, äijämäinen, leikkisä, sisukas, ei luovuttaja, ei missään nimessä juo, ei sossupummi, luotettava ja avoin.
Ulkonäkö: Vaalea, lyhyt, roteva, siniset silmät, hyvät tissilihakset, työmiehen kädet (lyhyet sormet ja paksut käsivarret) Katso Shield-sarjan Vic....siinä vasta ihanan näköinen mies.
Ammatti: Yrittäjä tai käsillään töitä tekevä esim. puuseppä tai verhoilija... Hän voisi omistaa alan yrityksen
Horoskooppimerkki: kaksonen
Koti: Hyvin sisustettu, miehellä pitää olla värisilmää. Siisteydestä minä voin pitää huolen. Hän kuitenkin hoitaisi seinien poraamisen (taulut), viemärin puhdistamisen sekä lamppujen laiton ja muiden kodinkoneiden asennuksen. Jos rakentaa itse kotinsa/kotinsa huonekalut se on aina plussaa.
EI OLE kiinnostunut seuraavista asioista: autot, kännykät sekä politiikka
ON kiinnostunut: Luonto, purjehdus, kodin sisustus
Älykkyysosamäärä: 125, logiikassa 131.
Ja minä olen vielä saanutkin tuommoisen vaikka tuo kuulostaakin todella harvinaiselta tapaukselta ainakin mun mielestä. - boheemi
Sean Connery tyyppinen joka viihtyy kumisaappaat jalassa. Sanainen arkku pitää olla runsas.
- vaaka_female
huumorintajuinen, oma-aloitteinen, perusjärkevä, aktiivinen, suhteellisen terveelliset elämäntavat omaava, perusrehellinen, hyväntahtoinen, luotettava, itsestään kohtuullisesti huolta pitävä, älykäs, rento, tarmokas, positiivinen, luova, jonkin verran saisi olla esteetikon virkaa, lapsirakas, reilu, oikeudenmukainen ja suhteellisen sanavalmis
= täydellinen mies ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371