Mulla oli eilen synttärit ja olin ensitreffeillä miehen kanssa jolla oli myös eilen synttärit!
Viime viikonloppuna tapasimme taas töiden merkeissä ja meille tuli puhetta synttäreistä ja päätimme juhlia niitä yhdessä. Onko muita pareja joilla on sama syntymäpäivä? Sopiiko 2 x 5.10 syntyneet?
Jippii!
onni
2
313
Vastaukset
- @@@
Ihanaa kun joku on onnellinen! Onnea vaan teille molemmille!
- tsemppiä =)
kavereissa mutta Michael Douglas ja vaimonsa Catherine Zeta-Jones ovat syntyneet samana päivänä eli molemmat 25.9 ja on mulla kavereissa kaurispariskunta heillä vain kaksi päivää eroa syntymäpäivissä, vuosissa muutama ja ainakin heillä mielestäni menee tosi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174