Pelikaveria Helsingistä

sulkista_Hki

Pelikaveri olisi hakusessa, olen 28-vuotias, en mikään ammattilainen mutta maila pysyy kyllä kädessä. En ole vuoteen pelannut, mutta olen melko hyvä pallolajeissa. Laji on sellainen että pelikaverin pitäisi olla aika samantasoinen, mutta sehän selviää vain kokeilemalla..

Itselleni sopisi parhaiten Ruoholahti, toki muukin paikka suhteellisen lähellä keskustaa. Olisi mukava käydä pelaamassa noin kerran viikossa.

12

2277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Morjens,

voitais kokeilla ollaanko sopivan samantasoisia. Olen sua vanhempi heppu ja peruskuntoni on aika alhaalla, mutta olen sulkapalloa harrastanut. Ruoholahti kävisi hyvin.

Meilaapa pexuh@yahoo.com niin katsotaan onnistuisko pelit.

t. Pekka

• Sulista!

Moi,

Käydään tsekkaamassa, tulisiko pelistä mitään. Olen omasta mielestäni suht. hyvä pelaaja, vaikka nyt on ollut puolen vuoden tauko. Ruoholahti kävisi mullekin parhaiten, kun asun siinä lähellä.

• sulkista_Hki

laitatko sähköpostiosoitteesi?

• Sulista!
        sulkista_Hki kirjoitti:

laitatko sähköpostiosoitteesi?

Hyvä juttu - roskapostin takia soita mulle mielummin 010 751 2512 (duuninro), niin sovitaan peliaika.

• Heikki

Morjensta!

Vieläkö joku tarviis pelikaveria sulkapalloon? Olen 23-vuotias kaveri ja Helsingissä asunut noin vuoden verran. Sulkapallo sujuu melko hyvin, kuitenkin ihan harrastemielessä.
      Pelipaikoista Helsingissä en kovinkaan paljon tiedä, mutta pääseehän täällä hyvin liikkumaan julkisilla. Asun Etelä-Haagassa.

Ottakaa toki yhteyksiä ja katellaan joku pelivuoro jostain!

Heikki
      hoo-hoo@suomi24.fi

• löytyy

Olen 20 v helsingissä 1,5 vuotta asunut opiskelija, olen pelannut sulkapalloa n. 7-8 vuotta. Viimeisen puolentoista vuoden aikana en ole pelannut oikeastaan ollenkaan, mutta luulisin että homma toimii silti. Olen nuoruusvuosinani kierrellyt kisoja jonkin verran, mutta entinen seura piti jättää kun pääkaupunkiseudulle muutin. Tekisi kauheasti mieli pelata, saisi vaan tasoistaan peliseuraa. Ihan kuntoilumielessä tietysti. Asun Malminkartanossa, olen valmis tulemaan melkein mihin päin helsinkiä tahansa pelaamaan.

Kirjoitelkaa joonasna@evtek.fi

• Right

Olen 24 v mies helsingistä ja asun töölön suunalla. Etsisin pelikaveria sulkapalloon. Olen harrastanut sulkapalloa kuntoilu mielessä pari talvea. Nyt etsisin pelikaveria helsingistä. Olen urheilullinen tyyppi ja minulla on vahva futis ura tasutalla. Mielestäni olen perus hyvä pelamaan sulkapalloa ja nyt olisi kiva saada saman tasoinen pelikaveri. Käydään kokeilemassa miten pelit meni.

• Eino 27cm
        Right kirjoitti:

Olen 24 v mies helsingistä ja asun töölön suunalla. Etsisin pelikaveria sulkapalloon. Olen harrastanut sulkapalloa kuntoilu mielessä pari talvea. Nyt etsisin pelikaveria helsingistä. Olen urheilullinen tyyppi ja minulla on vahva futis ura tasutalla. Mielestäni olen perus hyvä pelamaan sulkapalloa ja nyt olisi kiva saada saman tasoinen pelikaveri. Käydään kokeilemassa miten pelit meni.

Onko sulla minkä kokonen kyrpä?

• mehumaijaaaaa
        Eino 27cm kirjoitti:

Onko sulla minkä kokonen kyrpä?

Mitä se tähän liittyy? Ei sillä pelata :D

• Bubbly
        mehumaijaaaaa kirjoitti:

Mitä se tähän liittyy? Ei sillä pelata :D

Olen 23v mies Helsingistä ja olen pelaillut satunnaisesti jo useita vuosia, mutta samantasoinen tai hyvähenkisesti vakavampi pelaaminen on puuttunut. Olisi kiva pelailla hiki pintaan samantasoisen tai jopa hieman paremman pelaajan kanssa. Olen yleisesti hyvä palloilulajeissa ja olen kohtuullisessa kunnossa. Pituuttakin on sopivasti, 189cm. Pistäkää viestiä mailiin jos tuntuisi siltä, että kannattaisi kokeilla: bubbly1@luukku.com

• Miisu85
        Bubbly kirjoitti:

Olen 23v mies Helsingistä ja olen pelaillut satunnaisesti jo useita vuosia, mutta samantasoinen tai hyvähenkisesti vakavampi pelaaminen on puuttunut. Olisi kiva pelailla hiki pintaan samantasoisen tai jopa hieman paremman pelaajan kanssa. Olen yleisesti hyvä palloilulajeissa ja olen kohtuullisessa kunnossa. Pituuttakin on sopivasti, 189cm. Pistäkää viestiä mailiin jos tuntuisi siltä, että kannattaisi kokeilla: bubbly1@luukku.com

Ja minäkin etsin pelikavereitä Helsingistä ja Vantaalta.
        Olen 24v ja olen pelannut säänöllisesti.
        Reeni@suomi24.fi

• surupuku88
        Miisu85 kirjoitti:

Ja minäkin etsin pelikavereitä Helsingistä ja Vantaalta.
        Olen 24v ja olen pelannut säänöllisesti.
        Reeni@suomi24.fi

Moikka, olen 21v mies helsingistä ja olen pelannut jonkin verran sulkkista, etten ole mikään pro. Mielenkiintoa olisi käydä pelaamassa sulkkista 2-3 krt viikossa klo:15:30 jälkeen. Kiinnostaisiko kukaan lähteä pelaamaan? Pääasiahan on, että hiki tulee pintaan. :)

vastauksia; kalamies-88@netti.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7422
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2366
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43