elikkäs sellasta kysyisin kun olen supeja tässä pyydellyt ja tartteisin tietää mistä voisi ostaa suht halvalla verkkoa supiloukkuun, kun itsellä ei ole kuin yksi loukku ja sekin on lainassa ja voisin tehdä itsekin ja tarvitsisin verkkoa. jos voisitte laittaa ositteita mistä verkkoa saa. kiitos!
mistä verkkoa loukkuun?
6
2095
Vastaukset
- ilmoituksista
Metsästäjä lehdessä. Ainakin valmiita verkkoloukkuja muistaakseni oli. Jos tarmokkuus riittää itse rakenteluun, kysäise paikallisilta tarhaajilta pienempää määrää. Kokonainen rulla verkkoa tulee aika tyyriiksi (useampia kymppejä tai liki satasen), mutta saat katetta jos teet kerralla useampia. Verkkoja myyvät ainakin tarhatarvikkeita välittävät yritykset.
- loukku
kiitoksia neuvosta! katselenkin tässä nyt lehtiä :P
- löytyy
RAUTARANTALA OY
Verkkokauppaa jo 30 vuotta!
www.rautarantala.com puh:09 876 5291
rautarantala@kolumbus.fi fax: 09 876 5673- loukku
kiitoksia teillekin neuvosta! käyn myös antamillasi sivuilla katselemassa:)
- karhunmetsästäjä
turkistarhaajilta heille jää monesti sellaisia ylimääräisiä "paloja" mistä vielä saa loukun tehtyä..
- pikku peto
Kysele vanhoita kettu tarhoilta. Joistakin paikkoista saa ilmaiseksi, sillä ne ongelma jätettä. Itse tein neljä kanua vanhoista tarhan häkkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112