Pitkään teidän tarinointianne täällä seuranneena, tänä aamuna tuli sellainen tunne että toivoisin jokaisen teidän kohtaavan jotain sellaista elämässänne joka pysäyttäisi teidät kuin seinään jolloin miettisitte kuinka typerältä näyttää tämä teidän sanailunne ja sättimisenne täällä.
Tuntuu siltä että joillekkin täällä palstalla oleminen ja jokaikiseen ketjuun kirjoittaminen on elinehto.
Näin ulkopuolisena tulee tunne että täällä pyörii vain ja ainostaan tietty nikkien ja puskisten joukko, satunnaisia kulkijoita ja kommentoijia on harvakseltaan. Tulee väkisinkin tunne siitä että tämä paikka on muuttunut hiekkalaatikoksi jossa pieni "lasten" piiri leikkii omia leikkejään.
Nyt jos jollekkin tuli mieleen että olen kateellinen tai muuta vastaavaa, niin kyse ei ole siitä, tuli vain tänä aamuna tällainen tunne tästä paikasta.
Olenpa käynyt muutaman kerran huuhaa palstallakin pyörähtämässä, sielläkin osa palstan kirjoittajista pyörivät joten ei mitään uutta silläkään rintamalla.
Uskoisin monen tämänkin palstan lukijan todenneen saman kuin minäkin joten ei tämäkään mitään uutta ole.
Muutama kirjoittaja omaa hyviä mielipiteitä. Voisin mainita Rivan, Sikran, Haukullisen, Uman, Roppilan vain muutaman mainitakseni. Teidän juttujanne seuraa mielenkiinolla.
Uskallan minäkin
8
417
Vastaukset
- exsakuli
sallinet että vastaan?
Minusta kirjoitit täyttä asiaa ja olen vain hiljaa mielessäni välillä ihmetellyt, ettei mikään tehoa. Olen yrittänyt nätisti,asiallisesti ja lopulta otin käänteispsykologian käyttöön eli aloin yhtä ilkeäksi kun toisetkin, eipä sekään tehoa,mutta on olemassa yksi keino jota olen myös harrastanut,kone kiinni ja muualle hommailemaan kaikkea kivaa! :-D
Ja voin vakuuttaa että se toimii !!! ;-D >..sellainen tunne että toivoisin jokaisen teidän kohtaavan jotain sellaista elämässänne joka pysäyttäisi teidät kuin seinään.. <
No tuota en minä henkilökohtaisesti toivo edes pahimmalle vihamiehelleni. Itse olen muutaman kerran tuon "pysähtymisen" kokenut, ja se on ollut jokakerta jonkun läheisen ihmisen poismeno....Olen samaa mieltä kanssasi monessa asiassa. Mutta mitään pahaa en silti kellekkään toivo jotta elämä hetkeksi pysähtyisi. Kyllä me varmasti ollaan sellaista jokaikinen meistä kohdannut.
Ja Sakulille sen verran sanoisin sopu sijaa antaa aina elämässä. Aina on mahdollisuus asiallisuuteen kuten myös muille kirjoittajille. Olen sanonut sinusta hyvinkin pahasti ja ajatellut vielä pahemmin, mutta silti en ole vihollisesi kuten ei ole issukaan. Olemme ihmisiä vikoinemme kaikkinemme. Kyllä minunkin persoonani on varmasti ärsyttänyt sinua melkoisesti. Kuitenkin olemme kaksi huumorintajuista akkaa oman alamme "ammattilaisia".
Sinulla on hyviä juttuja kun vain maltat antaa muidenkin nauttia niistä. Kaikki eivät ole olleet mukana niin kauan kuin esimerkiksi minä joka olen itse lukenut hyviä juttuja jotka olet kirjoittanut.- exsakuli
minä en tietääkseni ole sinua tai ketään nimeltä missään nyt maininnut mutta sinun piti ehdottomasti mainita minut miksi?
Anteeksi nyt mutta alkaa olla taas se tuntuma että tässä tavalla tai toisella yritetään vierittää syitä minun niskaani ja tehdä minusta syyllistä vaikka väkisin kaikkeen pahaan. Todellakin on provokaatista hokea kuin mantraa tuota yhtä ja samaa katsos vaan ihan pian tämäkin ketju on täynnä kummaa murretta hokevia rekkaamattomia linkittelemässä sairaita juttujaan ja haukkumassa minua urakalla miksei vaan voi olla asioista samaa mieltä ilman että joka aloitukseen ja viestiin pitää laittaa joku/jotkutnikit positiivisessa tai negatiivisessa sävyssä??? exsakuli kirjoitti:
minä en tietääkseni ole sinua tai ketään nimeltä missään nyt maininnut mutta sinun piti ehdottomasti mainita minut miksi?
Anteeksi nyt mutta alkaa olla taas se tuntuma että tässä tavalla tai toisella yritetään vierittää syitä minun niskaani ja tehdä minusta syyllistä vaikka väkisin kaikkeen pahaan. Todellakin on provokaatista hokea kuin mantraa tuota yhtä ja samaa katsos vaan ihan pian tämäkin ketju on täynnä kummaa murretta hokevia rekkaamattomia linkittelemässä sairaita juttujaan ja haukkumassa minua urakalla miksei vaan voi olla asioista samaa mieltä ilman että joka aloitukseen ja viestiin pitää laittaa joku/jotkutnikit positiivisessa tai negatiivisessa sävyssä???enkä pahantahtoisesti.
- exsakuli
umalehtinen kirjoitti:
enkä pahantahtoisesti.
...minä olen vaan ihan oikeasti 101% kyllästynyt siihen vihjailuun ja puolinaisiin lauseisiin jos jotakin faktaa on lyödä asioista pöytään niin okei jokainen tietää sp.osoitteeni sinne vaan,tietänet kuinka rasittavaa on saada peräänsä nimettömän herjailijan jonka elämäntehtävä on jatkuvasti haukkua ihan kaikkea sinussa? Ja jos niitä vielä yllytetään hyväksynnällä asia on pihvi. Kertaakaan ei kukaan ole teistä kommentoinnut niihin törky/herjaus/veetuiluviesteihin joita varsinkin se yksi keksittyä murretta vääntävä jaksaa ketjusta toiseen jatkaa.....pistää miettimään mitä siellä takana on tai kuka?
exsakuli kirjoitti:
...minä olen vaan ihan oikeasti 101% kyllästynyt siihen vihjailuun ja puolinaisiin lauseisiin jos jotakin faktaa on lyödä asioista pöytään niin okei jokainen tietää sp.osoitteeni sinne vaan,tietänet kuinka rasittavaa on saada peräänsä nimettömän herjailijan jonka elämäntehtävä on jatkuvasti haukkua ihan kaikkea sinussa? Ja jos niitä vielä yllytetään hyväksynnällä asia on pihvi. Kertaakaan ei kukaan ole teistä kommentoinnut niihin törky/herjaus/veetuiluviesteihin joita varsinkin se yksi keksittyä murretta vääntävä jaksaa ketjusta toiseen jatkaa.....pistää miettimään mitä siellä takana on tai kuka?
muistele vähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684