flirttailija-vaaka??

flirtti-kaksonen

Hei kaikki vaa'at! Oletteko kenties kovia flirttaamaan? Sanovat että kaksoset ovat ja yhdyn tähän yleistykseen mielelläni;-)

Minulla on yksi opiskelukaveri-vaaka, joka on aivan hulvaton flirttailussaan. Tosin taitaa flirttailla kaikkien muidenkin kuin vain minun kanssani. Onko tämä yleistä keskuudessanne? Onko vaaka kova flirttamaan?

7

1715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka-N

päätellen kaikki ystäväsi merkistä riippumatta ovat flirttailijoita.
      No, flirttailija olen minäkin.

• miskalover

jos kohde tarpeeksi mielenkiintoinen1!!!

• ei voi

Vaaka ei voi olla flirttaamatta, se on geeneissä...

Valitan, että aina siihen sorrun vaikka olen pyhästi päättänyt, etten koskaan enää!

• just me

Mä "flirttaan", mutta niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin en tee sitä tahallani. Ihmiset luulevat mun flirtaavan ja sit ne yrittää iskeä mua ku ovat varmoja etteivät saa pakkeja. Sitte ne saa ne...

Kai mulla on joku tapa katsoa toista niin että ne luulee mun flirtaavan ja yltiösosiaalisuuskin saattaa varmaankin tuntua siltä. Lisäksi hymyilen paljon...en tiiä.

• vaaka minäkin

Kyllä flirttaan. Ja se tulee ihan luonnostaan. Toisaalta helpottaa paljonkin elämää, että on tuollaiset taidot luonnostaan.. :)

• arttuk67
        vaaka minäkin kirjoitti:

Kyllä flirttaan. Ja se tulee ihan luonnostaan. Toisaalta helpottaa paljonkin elämää, että on tuollaiset taidot luonnostaan.. :)

Juu, minullakin se on niin verissä, etten huomaa itse välillä mitään... Yleensä sen huomaa sitten kun toinen osapuoli kertoo, että hän on varattu tai että poikakaveri odottelee kotona jne... Siinä vaiheessa aina hämmästyn, että mitä nyt taas sanoin. Miten annoin sellaisen kuvan että...? Jos nainen on kiva, osoitan hänelle huomioita flirtillä luonnostani. Se EI TARKOITA, että haluan sinua tai haluan kanssasi treffeillle. Se tarkoittaa: olet kiinnostava ja kiva ihminen. No, useat vaaka-miehet lieee samaa mieltä tästä? Vaimolle, tyttöystävälle tällainen voi olla joskus kova pala seurata sivusta... herkästi tulee väärin ymmärretty tilanne tahtomattaan...on kokemusta.

• miten sitä
        arttuk67 kirjoitti:

Juu, minullakin se on niin verissä, etten huomaa itse välillä mitään... Yleensä sen huomaa sitten kun toinen osapuoli kertoo, että hän on varattu tai että poikakaveri odottelee kotona jne... Siinä vaiheessa aina hämmästyn, että mitä nyt taas sanoin. Miten annoin sellaisen kuvan että...? Jos nainen on kiva, osoitan hänelle huomioita flirtillä luonnostani. Se EI TARKOITA, että haluan sinua tai haluan kanssasi treffeillle. Se tarkoittaa: olet kiinnostava ja kiva ihminen. No, useat vaaka-miehet lieee samaa mieltä tästä? Vaimolle, tyttöystävälle tällainen voi olla joskus kova pala seurata sivusta... herkästi tulee väärin ymmärretty tilanne tahtomattaan...on kokemusta.

vaa´an oikea käsi vois huomata vasemman tekemisiä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4368
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2481
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe