kenelläkään kokemusta jostakin metroaseman läheltä keskustan tuntumasta edullinen 3h/huone omalla suihkulla
lontoo hotelli/hostelli
4
729
Vastaukset
- motohtori
Entinen kaupungin talo london eye:n vieressä Halpa ja hyvä mennään ensiviikola sinne. Waterloo vieressä ja westminister metro big benin vieressä.
- hotel
siisti hostelli bayswater metroaseman lähellä.
ollut kaksi kertaa siellä! aamupala on myös. - kuinka paljon
Kuinka paljon kannattaa maksaa hotelli-/hostelliyöstä Lontoossa? Siis jos puhutaan opiskelijalle sopivasta budjetista. Mutta kuitenkin huoneesta, jossa voi elää (sisältää toisin sanoen hyvän sängyn, suihkun ja lämmityksen).
- --Sampo--
Ite olin viime viikolla Lontoossa ja mielestäni nyt alko löytyyn ihan jees hintalaatusuhde.. Ite maksoin £40 per yö, se on toistaiseksi halvin missä oon ollu, hostellit ei vois vähempää kiinnostaa.. Niitä nyt irtoisi hyvinkin halvalla.. No mut kuitenkin tuo oli yhden hengen huone zone1:llä aivan aseman tuntumassa, omalla suihkulla ja wc:llä (mikä parasta kuumaa vettä tuli aamuin illoin), sisälsi aamiaisen joka oli tosin aika hirvee.. Tositaiseksi tuo on halvin missä oon ollu ja varmasti meen toistekin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010