Grimaldi

tiemu

Niin se vaan lipui Italiaan suuri ja komea suomalainen Finnlines, minkähän takia sen nimi on vielä Finnlines???
Olisiko parempi jos suomalaiset merimiehet ei pestautuisi suomalaisten pörssiyhtiöiden laivoihin tai nythän niitä ei enää ole.

8

1554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan oikeesti

      Ketä tää kiinnostaa?

      • Wanha äijä

        Pitäisi muuten kiinnostaa kaikkia. Valitettavasti vaan tässä turvenuijalandiassa ei koskaan ole ymmärretty oma kauppalaivaston tärkeyttä. Juuri siksi olemme nykyisessä tilanteessa, jolloin laivastoa ei käytännössä enää ole. Toivottavasti minun elinaikanani ei tule kriisiä jolloin maamme huolto olisi riippuvainen kauppalaivastosta jota ei ole. Teille jälkeeni jääville mistään kiinnostumattomille ääliölle saakin sitten puolestani tapahtua aivan mitä hyvänsä.


      • Manjaana
        Wanha äijä kirjoitti:

        Pitäisi muuten kiinnostaa kaikkia. Valitettavasti vaan tässä turvenuijalandiassa ei koskaan ole ymmärretty oma kauppalaivaston tärkeyttä. Juuri siksi olemme nykyisessä tilanteessa, jolloin laivastoa ei käytännössä enää ole. Toivottavasti minun elinaikanani ei tule kriisiä jolloin maamme huolto olisi riippuvainen kauppalaivastosta jota ei ole. Teille jälkeeni jääville mistään kiinnostumattomille ääliölle saakin sitten puolestani tapahtua aivan mitä hyvänsä.

        On kumma,että on kehdattu pitää Finnlines nimi, se olisi pitänyt vaihtaa joksikin muuksi jo vuosia sitten.Ei Finnlinesillä ole Suomen kanssa muuta tekemistä, kuin rahastaa rekkafirmoja, tosin viisaammat ovat siirtyneet käyttämään muiden varustamojen palveluja.Täytyy ihmetellä osakkeenomistajien tyhmyyttä, kun ovat antaneet Laageroosin kupata ja tuhota firmaansa.Kun Antti tuli finskilinskille niin ensimmäiseksi sille piti hommata merenkulkuneuvoksen titteli, vaikkei äijä ymmärrä merenkulusta mitään.


      • liki 2 milssiä
        Manjaana kirjoitti:

        On kumma,että on kehdattu pitää Finnlines nimi, se olisi pitänyt vaihtaa joksikin muuksi jo vuosia sitten.Ei Finnlinesillä ole Suomen kanssa muuta tekemistä, kuin rahastaa rekkafirmoja, tosin viisaammat ovat siirtyneet käyttämään muiden varustamojen palveluja.Täytyy ihmetellä osakkeenomistajien tyhmyyttä, kun ovat antaneet Laageroosin kupata ja tuhota firmaansa.Kun Antti tuli finskilinskille niin ensimmäiseksi sille piti hommata merenkulkuneuvoksen titteli, vaikkei äijä ymmärrä merenkulusta mitään.

        vuodessa rahaa tienaa. Kyllä (hän) ymmärtää, me emme.


      • Gyl se niin on
        Wanha äijä kirjoitti:

        Pitäisi muuten kiinnostaa kaikkia. Valitettavasti vaan tässä turvenuijalandiassa ei koskaan ole ymmärretty oma kauppalaivaston tärkeyttä. Juuri siksi olemme nykyisessä tilanteessa, jolloin laivastoa ei käytännössä enää ole. Toivottavasti minun elinaikanani ei tule kriisiä jolloin maamme huolto olisi riippuvainen kauppalaivastosta jota ei ole. Teille jälkeeni jääville mistään kiinnostumattomille ääliölle saakin sitten puolestani tapahtua aivan mitä hyvänsä.

        että onko siinä jotain uutisarvoa, kun firma, jossa on kaksi kuppasta ropaxia finskilipun alla (vielä toistaiseksi) häviää jonnekin Naappoolliinn. Et ei se oo mun mielestä kyse turvenuijamaisuudesta tässä tapauksessa, ei jää vaan varmaan kauhean moni kaipaamaan niitä kahta ropaxia, niitä vuosien varrella menetettyjä työpaikkoja on niin paljon enemmän.


      • Luigi
        Gyl se niin on kirjoitti:

        että onko siinä jotain uutisarvoa, kun firma, jossa on kaksi kuppasta ropaxia finskilipun alla (vielä toistaiseksi) häviää jonnekin Naappoolliinn. Et ei se oo mun mielestä kyse turvenuijamaisuudesta tässä tapauksessa, ei jää vaan varmaan kauhean moni kaipaamaan niitä kahta ropaxia, niitä vuosien varrella menetettyjä työpaikkoja on niin paljon enemmän.

        Niin on se kumma ettei kukaan ole noteerannut aiempia liputuksia, 80 laivaa on jo muitten lippujen alla Finnlinesilla.Tuntuu,että on mennyt puurot ja vellit sekaisin päättäjillä, Finnlineshan on pörssiyhtiö, jonka osakkeita voi ostaa kuka hyvänsä.Merimiehelle on se ja sama mikä lippu liehuu laivan perässä, palkkahan on pääasia, Laagerroos vaan ei halua työllistää suomalaisia merimiehiä lippulaivoihinsa, kaikki muut kansallisuudet on hänen mielestä parempia. Muuttuuko huoltovarmuus paremmaksi jos Italialaisvarustamon laivat ovat suomen lipun alla? Eiköhän lippu vaihdu kriisitilanteessa äkkiä. Peli oli pelattu siinä vaiheessa, kun Enso myi Finnlinesin yksityisille koijareille.


    • finnlines321

      Minäkin luulin että finnlines on kotimainen, joopa joo.

    • KeikkuukoNe

      Giggoloo, Bersusglooni, mammamia, Italiaanoo...... !! Sokka IRTI ! Napolin katupojat !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2238
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    Aihe