olla jo osteoporoosia. Ryhtini on kaularangan kohdalta eteenpäin kaartuva. ja kauheat rasitusselkäsäryt.
Voiko 30-vuotiaalla
3
1037
Vastaukset
- Anskuliini
Olen itse 26 vee. Osteopenia on miulla. Tosin miulla on taustalla laktoosi intorelanssia joka todettiin 16 vuotiaana. Olin monta vuotta vähällä kalkin ja d- vitamiin saannilla. Vuonna 2001 miulla todettiin niveltulehduksia. Olen saanut lonkkiin kortisonia ja päkiöihin. Söin tabletteina tosin pienellä anostuksella pari vuotta kortisonia. Noin vuosi sitten todettiin osteopenia. Miullakin on kaastuva kaularanka ja huono ryhti tosin ehkä ei johdu tosta. Miulla on paljon särkyjä tällä hetkellä...tulehdukset taitaa jyllätä taas. Lonkat ovat osittain jäykistyneet...johtunee kai tulehduksista. Tässä omaa tarinaani. Toivottavasti otit jotain selkoa.
- Etkö
todellakaan ole havainnut "hoidetun" kirjoituksia?
- kikko
kyllä 30 voi lla. onko sun pituutesi myös lyhentynyt. lannerangassa voi olla osteoporoosi.
hakeudu terveyskeksuksen kautta ns dxa kuvaukseen jolloin saat asiasta varmuuden. ja muistathan syödä d vitamiinia ja kalkkia ainkain talviaikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427