Huomaa parhaiten Maxin rummuttelusta. Mistä johtuu?
Ääni ja kuva ei
4
633
Vastaukset
- ....
TV:ssä vika? Kyllä ainakin meikäläisen telkasta näkyy ja kuuluu ääni&kuva samanaikaisesti
- kaapeliverkossa
ei tuota ongelmaa tosin muissa ohjelmissa ole näkynyt. Veikkaisin, että ongelma syntyy HDTV lähetyksistä. Todella vastenmielistä, loppua kohden ohjelmaa ongelma vain vielä pahenee.
- Misteri
Joo, sen huomaa lähinnä musiikkipätkissä sen epäsynkan, en tiedä alasta juuri mitään, mutta olettaisin että SubTV saa NBC:ltä äänen ja kuvan erikseen tai jotain sellaista... Fiksummat selittäkää mitä tarkoitan ja vielä fiksummat kertokaa, olenko oikeassa? :D
- jaa
Sama täällä! Welhon kaapeliverkosta tulee katseltua tuota ja ongelma on sekä digi- että analogipuolella. Muissa ohjelmissa moista ei esiinny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728