oinas ja kaksonen

...................

oinas ja kaksonen tuleeko tästä yhdistelmästä mitään
oisiko luvassa onnea vaiko helvettiä

5

1479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Minä*

Hyvä yhdistelmä ja sopivat yhteen.
      Sen verran on itselläni kokemusta, että voin sanoa onnea olevan luvassa.

• miten sen ottaa

Kai se riippuu niin muustakin kuin horoskooppimerkistä ;) Periaatteessa näiden kahden merkin pitäis sopia hyvin yhteen, mutta ainakin mulla, kaksostytöllä, on aina oinaiden kanssa ollut lopulta vain ongelmia.. tai se on ollut niille oinasmiehille joku hetken huuma ja sitä on sitten joutunut parantelemaan itseään ja pahaa mieltään kun on jätettykin, kun on itse vasta alkanut lämmetä että "hei tän kans haluun olla aina". Moni tämmöinen todella kauniisti ja ihanasti alkanut suhde on päättynyt pettymykseen ja aina oinaan toimesta.. En kyllä ymmärrä :D Tietty nousu- ja kuumerkit ja muutkin vaikuttaa ja ehkä nekin sitten pitäisi ottaa huomioon..? Viimeisin oli kaurisnousuinen oinas, hui aika kylmä.. :( mutta myös hyvin hyvin kauniita hetkiä oli :) Koskaan ei voi etukäteen tietää, siksi kannattaakin luottaa siihen mitä itse haluaa ja miltä se homma tuntuu..

• oinas....

itse olen oinas ja avopuoliso on kaksonen sekä paras kaveri on myös kaksonen. kyllä on ollut hyviä hetkiä! parhaan kaverinkin kanssa oltu jo pienestä asti ja vielä menee hyvin. avopuolisonkin kanssa ollut upeita hetkiä parin vuoden ajan ainakin. toivottavasti on vielä enemmän

• andreá

mielestäni kaksonen ja oinas tulevat hyvin toimeen..ainakin toisinaan.. ei voi yleistää..itse olen kaksosnainen ja olen seurustellut kahdesti oinasmiehen kanssa ja kolmas menossa.. ensimmäisen kanssa oli erittäin mukava suhde.. tosin liian kaveripohjanen nii päättyi omia aikojaan.. toinen suhde oinaaseen oli ihanaa alussa mutta mitä kauemmin oltiin yhdessä sitä enemmän siitä tuli helvettiä.. tosin molemmat oltiin syypäitä siihen.. kolmannesta oinaasta en voi vielä sanoa mitään mutta näyttää ainakin lupaavalta.. jos synkkaa niin eiköhän suhteesta tule vallan mainio :)

• Nimetön

Olen oinasN ja olen seurustellut kaksosmiehen kanssa jo 6 vuotta ja onnea, sekä rakkautta riittää vieläkin. Seurustelukumppanina olemme molemmat ehdottoman uskollisia toisillemme ja jaamme asiat yhdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3745
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      407
      2449
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2181
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2034
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      36
      1809
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1507
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1371
    Aihe