Nyt koeajettu 2,0 cvt ja 2,0 cdr.
Cdr ei ollutkaan niin "tykki" kuin olin odottanut. Ihan mukava käytännön suorituskyky kuitenkin, mutta vaatisi kaverikseen kehittyneen automaattilaatin (kuten VW golf:ssa).
Portaaton vaihteisto bensamallissa toimii moitteetta, jos ei halua kiihdytellä rajusti. Auton suorituskyvyn huippu tuntuu katoavan parhaan vääntömomentin yläpuolella. Tämä siis takapuolituntumalta.
Autoissa helppo löytää hyvä ajoasento, mutta rengasmelu moottoritien karkealla asfaltilla häiritsee. Nopeuden ollessa yli 140km/h kuuluu myös dieselin ääni. Bensalla en ajanut yli 120km/h.
Hyvä auto varsinkin taajamiin, joissa ei nopeudet tuo rengasmelua esille. Hintansa väärti.
kävin koeajolla
jhgfd
3
1187
Vastaukset
- jhgf
Koeajot siis Dodge Caliber:lla
- voi ei
ei näistä saa hintansa väärttejä edes kiinan romu markkinoilla
- sepe7
"Auton suorituskyvyn huippu tuntuu katoavan parhaan vääntömomentin yläpuolella"
Kaikissa autoissa tehokkain kierroslukualue on parhaan vääntömomentin ja parhaan tehon kierrolukujen välissä. Mihin se on sieltä voinut Caliberista kadota?
Vai mitä tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323938
- 453320
- 402919
- 172696
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010