Jepjep...hyi raato. Etoo ainakin minua tuo Diaz.
http://www.jbwild.com/timages/page/camerondiaz_zit1.jpg
Cameron Diaz = ruma
13
1821
Vastaukset
- ei ruma
hyvin meikattuna ja laitettuna näyttää kauniilta
- osa maailman
akoista.... harva luonnon kaunis
- totta..
eihän se mikään ruusu ole.. vaikka meikillä (ja kuvankäsittelyllä) saa kyllä ihmeitä aikaan.
http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag266/cameron-diaz-big.jpg- ainakin
jos tuo sininen väri on aito eikä piilolinssien väri
- kantaa..
Photoshopattuja, näkee kilometrin päähän.
- Eipä
toi kuva kyllä eduksi ollut, mut hei ootko ite ikinä sen näköine julkisesti että vastaavn näkönen et olis? Ei näitä meikkivoiteitä ym. iske aina laittaa.
- Camalaa
Ei toki mikään huippu kaunis muttei sentään rumakaan!
- jeejeejeejeejeejeeje
mun mielest cameron on kyl ihan nätti. ei mikään perus klassinen, vaan just sellane kivan persoonallinen, ja sehän on just hyvä juttu.
ihana hymy, ja kauniit silmät, that's it. - koko
Cameron upea ja persoonallisen näköinen!Ei tusinakamaa,jota jenkkilä täysi.
- mara77
yäk...ruma!
- dfljädllösd
Ihan samaa olen ajatellu CD:stä jo There's something about Mary -leffasta lähtien! Siis tunnistan, että hänellä on peruselementit kunnossa = pitkä, hoikka, muotoja, siniset silmät, blondi jne. eli ei voi sanoa, että hän olisi suoralta kädeltä 'ruma', mutta siitä huolimatta ärsyttävän näköinen/oloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225364- 264557
- 282641
- 342304
- 372058
- 151988
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211327- 151226