Mistä kannattaa ostaa GPS-laite?
Onko kokemuksia. Aiemmassa oli mainittu Hong Kong:sta ostettu. Onko siihen saatavilla karttoja?
Mistä kannattaa ostaa
3
1601
Vastaukset
- Geo-Olli
...nettiä. Itse löysin parhaan hinta/laatusuhteen omaavan laitteen netin avulla Marinea nimisestä kaupasta Helsingistä. Karttoja saa mallista riippuen ladattua joko koneelta tai pienellä muistikortilla. Karttaominaisuus ei ole kätkennässä välttämätön, mutta ihan oiva lisä.
- Piilottaja
netistä omani. www.capi-online.fi:n hinta/laatu oli sopivalla tasolla, eli edullinen laatuvehje Garminin tekemänä. tuli nopeasti. mukava hiippailla maastossa hyvän vekottimen kanssa, vaikka se aika yksinkertanen onki. Virtaa riittää 12 tunniksi ja sitten on edessä paristojen vaihto..
- Kullankaivaja.
Viime kesänä käytin Sotajoen seudulla otsikossa mainittua, HongKongista n. 120€:lla ostettua, laitetta. Hyvin toimi. Karttaa siihen ei saa ladatuksi, mutta minua se ei ainakaan haittaa, koska minulla joka tapauksessa on hyvät paperikartat käytössä. Kuluneena syksynä laitetta on kuulemma ollut HongKongissa myynnissä hintaan n. 80€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266