Paljonko maksaa konehakkuu kuutiolta, tukki, kuitu, polttupuu/hakepuu?
Konehakkuun hinta?
10
2555
Vastaukset
- esrtdsrg
3-20eskoa
- Järveen
Sinä ja sukus pääsette vähemmällä.
- Mikä miestä vaivaa?
Taas yksi jolta on lääkkeenotto unohtunut..
- kesällä
Mikä miestä vaivaa? kirjoitti:
yhessä lehdessä kaivattiin metsäkuskia urkkohommiin euron kiinto ajosta ja mototyöstä vähän päälle euron. (kai tuo vitosen tuntipalkan voittaa?)
tosta voisi päätellä että urakoitsija saisi ainakin hakkuusta päälle eron kiinnolta.
voisin mä euron palkalla harjoitella kokeeksi muutaman päivän.. - wresgssdf
kesällä kirjoitti:
yhessä lehdessä kaivattiin metsäkuskia urkkohommiin euron kiinto ajosta ja mototyöstä vähän päälle euron. (kai tuo vitosen tuntipalkan voittaa?)
tosta voisi päätellä että urakoitsija saisi ainakin hakkuusta päälle eron kiinnolta.
voisin mä euron palkalla harjoitella kokeeksi muutaman päivän..No ei loppuviimen hullumpi taksa osaavalle kuskille, ainakaan jos on paljon avohakkuuta.
- Ymmärrys hoi
Mikä miestä vaivaa? kirjoitti:
Mikä sekoittaa ihmisten pään noissa konehommissa? Ryhtyä nyt metsäfirman ehdoilla orjaksi. Täysin järjetön juttu.
- Deerekuski
kesällä kirjoitti:
voisin mä euron palkalla harjoitella kokeeksi muutaman päivän..20% tuotosta.Mulla paraat HH hankkeet mennyt yli viiden sadan /päivä.
- Pinohiiri1
maksaa liikaa tai liian vähän. jokku ei maksa ollenkaan, toiset ei haluais ja kolmansilla ei ole varaa...
- tonttu
hankintahakkasin harvennusta hakkuufirmalla , veloittivat 23,00euroa kiinnolta. olisko tuo kohtuullista.mitä?
- hidasta on
Pienirunkoiselle puulle harvennuksella taksa on tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048