Luin tuossa aiemmin kirjoitetun tekstin , luonto ja sen merkitys vesimiehelle on tärkeä . Se on kuin osa itseäni . Luonnossa mieli kuin lepää , näin saa rauhan itseni sisälle . Saa vaipua omiin ajatuksiin , miettiä olla katsella kuunnella . Järven ranta , istua hiljaa se kuin puhdistaa itseni sisältä . Moni miettii pahan olon sisäistä pois saantia . Sen eten on tehtävä työtä . Asiat on käytävä vain itsensä kanssa läpi . Onko parempaa paikkaa kuin luonnossa oleminen yksin omien ajatusten kanssa .
Se on kuin puhdistus itselleni sisäisesti . Vesimies on tietyllä tavalla tempperamenttinen , mutta toisaalta rauhaa rakastava , asioiden pohtija . Itse ainakin olen , kaipaan yksinoloa , hiljaisuutta välillä . Nauttien vain esim. luonnosta .
Luonto tärkeä
7
735
Vastaukset
- jääkuningatar
kauriillakin; luonto, hiljaisuus, yksinäisyys. Niitä sitä kaipaa silloin tällöin, saa ladata akkujaan ja jaksaa taas paremmin. Nautin järven rannalla istuskelemisesta ja luonto on aina kaunis varsinkin ruskan aikaan..
- vesimiehelle myös
Uskompa et monelle muullekkin on luonto tärkeä ja onko sen parempaa voimavarojen keräämistä . HILJAISUUS , LUONNON KAUNEUS , VESI ... tuulen humina . Kunpa moni osaisi nauttia näistä , vesimies ainakin osaa . Itselleni merkitseetodella paljon .
- edelliseen
puhujaan.
terveisin skopeKyllä,tulisin hulluksi ilman hiljaisuutta,yksin oloa,tekemättömyyttä,sitä että saa vaan olla ja tuijottaa,mitään ei tarvi tehdä,mitään ei tarvi kuunnella eikä mitään ajatella jos ei halua.
- vesinainen
Täysin samanlainen olen minä. Täytyy saada olla paljon yksin.
Ja luontoa ja eläimiä rakastan enemmän kuin öykkäröivää ihmiskuntaa. - Kate83
mieltä=).. Luonto ja sen merkitys..aah.. kuin rauhaa sisimpään=).. Oon aina tykänny luonnosta ja sen rauhasta=).. Kuin lukisit minusta avointa kirjaa=).. Ajattelen juuri noin=)..
Vesimies Nainen=)..- samaa
On mukava mietiskellä rauhallisessa ympäristössä asioita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214