Lestadiolaisia homoja?

harakkapoika84

moi.
Oon nuori ex-lesta ja oon homo. löytysköhän täältä
vanhollislestadiolaisia(tai entisiä lestoja) homo- tai bi-poikia/miehiä? Erosin em. uskonnosta muutama kuukaus sitte ja nyt vaan kiinnostas jutella vähä samassa tilanteessa olevien kanssa? pistäkää viestiä tulemaan...

14

5235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musigiant

Tervetuloa kerhoon!

kyllä meitä löytyy. itsekin tunnen tai tiedän yli 20 homoseksuaalia, jotka ovat lestoja tai ovat olleet... tunnen sekä vanhoillis- että esikoislestadiolaistaustaisia

• oot

kerro mistä oot ja minkä ikänen

• Nimetön

se oikein mistään päin. Tärkeintä sillä oli tässä tekaistussa viestissä antaa ymmärtää, että jopa lestoja kääntyilee homoiksi.

• >>>>>

>>>>>

• oul

jt,
      täällä yks vl. Ota yhteyttä!
      patriootti@oululainen.com

• homoja?

Joo on ne varmaan.

• juuso

moi

mitä så harrastat kerro mul tv14 poika

• juuso

jooo

kaikki vastatkaa

• nute89

Mä oon tai oon ollu vanhoillislestadiolainen. Muu perhe on edelleen ja heivät hyväksy mua koska olen homo. Heidän mielestä se on suurin synti mitä voi tehdä. Itse en moiseen usko ku mikä synti se on et tykkää? Ei mikään.. Että kyllähän meitä löytyy, et oo yksin :)

• lesta

mä oon tämmöne vitu homo jätkä joka kea´gjk

• Leevi Lestadius

Silloin kun usko syrjäyttää järjen, niin kannattaa alkaa olemaan huolissaan, todella huolissaan. Itse olen hetero, mutta tiedän, että homoksi synnytään niin kuin heteroksikin. VL_liike on niin ahdasmielinen ja kaikki oppi tulee ahdasmielisiltä ja pedofiilisaarnamiehiltä. Miten sellainen voi olla syntiä mille ei itse mitään voi?? Varmasti puhujissakin on homoja. Prosentuaalisesti joka viides on homo. Silloin 10 henkisessä lestadiolaisperheessä on yksi homo. VL_liiton ja kaikkien muidenkin ahdasmielisten fundementalistien kannattais tulla pois sieltä pimeän keski-ajan ikeestä ja alkaa pikku hiljaa uskaltaa käyttää omia aivoja. VL_liikkeen kannattais ennemmin olla huolissaan niistä sadoista hyväksikäytetyistä lapsista ja niistä johtohahmoista jotka ovat rikokset salanneet, sillä mielestäni myös salailijat on rankaistava.

• Arnoldzi

Olen 49v X-vl homo ja sinut itseni kanssa.

• villeou

moro
      oon 27 vuotias poika oulusta. oon ex-lesta ollu jo vähä aikaa mutta tavoiltani kuitenki enimpi lesta kuin uskoton:) (kaapissa) jos joku haluaa porista asiasta tai muute vaan tutustua ni oon käytettävissä. Mulla porukat tietää vaikka asiasta ei kasvotusten puhuta eikä se niille mitenkään näy. oon ihan samanlainen ku ennen niiden tietämistä. pelkäsivät aluksi ett'ä muutun jotenki.. homoksi. nii aina oon ollu vaikka se ny ei suuremmin näy.
      pankaa viestiä: ville.1986@windowslive.com
      oon menosa suviksiin ainaki käymään. mukaan lähtijoitä?

• 14+12

laitoin sulle sähköpostia :) Aikas lailla samanlaista tilannetta oon käyny itsekin läpi, tosin suviksiin ei oo pienintäkään kiinnostusta enää. Meni monta vuotta ennenkuin pystyin toipumaan siitä "homot joutuu helvettiin" -aivopesusta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7342
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2275
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37