Oon vielä aika alussa ja nyt pukkas jonkun ihme ongelman: eli olin etsimässä Azura's shrineä ja löysinkin sen mutta siellä ei tapahdu mitään? Kun yrittää 'mennä sisään' siihen patsaaseen tai siis painaa spacea siinä niin se vaan herjailee jotain tyyliin 'nothing happens' 'done'. Ja ne ukot ei sano mitään muuta kun yks yrittää keskittyy, toinen vaan että on pyhä paikka ja kolmannesta ei muista.. Mitäköhän tossa kuuluis oikeen tehdä??
Pikku oblivion ongelma..
5
463
Vastaukset
- Satunnainen
Et oo oikeaan aikaa siellä. Ne ukot kyllä kertoo sulle senkin
Muistaakseni se quest vaatii ainakin at oot 15 levelillä ja mainettakin taitaa tarvita ainakin 50 niin ja sit tarvitset glow dust (eli sitä jätöstä jota jää jäljelle niistä wisp-o....mitä lienekkään ja sitten siellä pitää olla iltahämärässä tai aamuruskossa.- darkpower
Ei siinä mikään 50 levelinen tarvitse olla, eikä fameakaan pidä olla 50 pts.
Itse olin 6 lvl ja 14 pts. famea kun tein sen jutun. Ainoa vaatimus tehtävän tekemiseen on se että saa will-o-the-wispin tapettua, mikä ei ollut helppo homma kun olin vasta 6 levelinen... - tigris
darkpower kirjoitti:
Ei siinä mikään 50 levelinen tarvitse olla, eikä fameakaan pidä olla 50 pts.
Itse olin 6 lvl ja 14 pts. famea kun tein sen jutun. Ainoa vaatimus tehtävän tekemiseen on se että saa will-o-the-wispin tapettua, mikä ei ollut helppo homma kun olin vasta 6 levelinen...niin elikkäs mistä sellasen örkin löytää sitten miltä sitä glow dustia saa?
- dark_elf
tigris kirjoitti:
niin elikkäs mistä sellasen örkin löytää sitten miltä sitä glow dustia saa?
siinä ihan sen shrinen lähistöllä niitä pyörii(semmosia leijuvia valopalloja).
Ei tartte edes lvl 10 tehtävään. Sun pitää tappaa Will-o-wisp..siltä saat glow dustia ja "till dusk to dawn" eli illasta aamuun vai miten toiny on ^^ illalla kuudenmaissa saat sille puhuttuu.(6pm)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136