Olen yrittänyt löytää kangaskauppaa mistä löytyisi monenlaisia materiaaleja vaatteisiin...Esimerkiksi olen yrittänyt kovasti löytää verkkomaista kangasta koristeeksi...Aikomukseni olisi tehdä erikoisia, hieman punk henkisiä vaatteita,ja myös hiphop henkisiä vaatteita..Jos tiedätte jonkun kaupan nettisivut missä esistellään tuotteita,vastatkaa...
Help! Apua epätoivoisesti tarvitsen
2
576
Vastaukset
- Hiuz
Suosittelen, että lähtisit seikkailemaan oman kylän/kaupungin tai lähimmän sellaisen kangaskauppoihin ja tutkisit mitä niistä yksinkertaisesti löytyy. Niin teen itse yleensä. Ennen kauppaan menemistä tiedän suunnilleen minkälaista kangasta etsin ja sieltä tekee sitten huippulöytöjä. Ihan pienistä putiikeista ei kyllä löydy välttämättä muita ku verhoilukankaita. Seikkailemaan vaan (:
- artenomi
Jos oot tekemässä vain yksityiskohtia, kannattaa ettiä kirppareilta vanhoja vaatteita ja huiveja käyttötarkoitukseen. Etenkin huiveista voi löytyä mageita ohuita neuloksia ja verkkopintoja. Toinen vaihtoehto on käsitellä itse uutta materiaalia saadakseen siitä "punk"-tyylisen, esim leikkelemällä trikooseen, joka on purkaantumaton, viiltoja jne.
Mielikuvitus on rajana ja koetilkkuja pesemällä ja hankaamalla voi tutkia materiaalin käyttöominaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058