eli monesti illalla tulee himo johonkin hyvään, suolaiseen. se majoneesi-tonnikala mössö ei uppoo sitten millään.. :(
eli vinkkejä kiitos!
ennensitä otti palan pitsaa, tai teki kunnon sämpylän..
nopeaa pientä suolaista??
10
3381
Vastaukset
- ainakin
Tee lämmin "voileipä" silleen, että leikkaat kesäkurpitsasta pitkipäin siivun, siihen vaikka metwurstia pari siivua, tomaattia siivuina ym. ja juustoraastetta päälle ja mikroon tai grilliin, täydestä menee... : )
- Kiril
vähähiilihydraattisen voileivän? Haluaisin reseptin.
- lainausmerkeissä
Kiril kirjoitti:
Ole hyvä vaan, siinähän se oli!!!
- Setä Smetana
Kiril kirjoitti:
Kuten huomaat, tämä dietti aiheuttaa lukutiadottomuutta ja tyhmyyttä tarpeettoman viisastelun ja ylimielisyyden ohessa. Varaudu siis ystäviesi ja työpaikkasi menettämiseen.
Itse suosittelen smetanaa nautittavaksi kaikkien vihamiesten kanssa.
- menhir
paitsi et niihin tulee himo ja sit tuleekin syötyä liikaa ja se ei olekaan enää hyväksi :D.
Hyvä suolainen nami on poistaa herkkusienistä jalka, pistää tilalle homejuustoa ja sienen ympärille kierittää pekonia. Sitten vaan uuniin.- ei saa haaskata ruok
Kyllä se jalkakin pilkotaan pieniksi ja laitetaan takaisin sinne sienen hattuun täytteiden kanssa.
- Grive
itse paahdan välillä kikherneitä jossa makuna ihan mitä sillä hetkellä kiihottaa, esim valkosipuli, tai chili ja suola tietysti
- VHH-peikko
en siis osaa tuohon antaa neuvoa. Mutta monelle auttaa se, että illalla syö kunnon aterian, ei tule napostelun nälkää kun on syönyt hyvän aterian 19-21 välillä.
Perheenkin saa paremmin kasaan siihen aikaan. - TOIMII! :)
yks vaihto ehto esim. aamupalks on et ostaa turkki/kreikkalaista jogurttia ja lisää hiukan makeutus aineita ja/tai marjoja... siinä tulee jonkin verran sokeria mutta se ei ainakaan minun ruokavalioon ole mitenkään haitaksi ollut... (olen 2.8kg laihtunut viikossa!) toimii siis hyvin! :)
- vjbjv
miten luulit tämän antavan mitään vastausta alkuperäiseen kysymykseen? :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236