Elikkäs onko tuossa Outlookissa lomavastaaja? Missä?
Kiitän!
Outlook ja lomavastaaja
4
4238
Vastaukset
- Tuo käytännössä
Toimisi?
Onko sinulla kone aina päällä ja säädetty hakemaan postin serveriltä määrävälein?
Jos on niin autovastaaja voi toimia.
http://www.sdccdonline.net/tutorials/autoreply/autoreply_tutorial.htm
Jos kone suljetaan loman ajaksi pitää palvelu olla serverillä. Outlook ei siihen silloin kykene.- Jape200
Kone on aina päällä ja mulla on tuo Office Outlook 2003. Nuo ohjeet eivät täsmänneet. Kiitos kuitenkin. Olen vähän puusilmä näissä...
- kyllä löytyy
Jape200 kirjoitti:
Kone on aina päällä ja mulla on tuo Office Outlook 2003. Nuo ohjeet eivät täsmänneet. Kiitos kuitenkin. Olen vähän puusilmä näissä...
asiasta tietoa. Jos oikein muistan edellytti Webmail-palvelua - voi olla että muistan väärinkin :=)
- edellyttikin
kyllä löytyy kirjoitti:
asiasta tietoa. Jos oikein muistan edellytti Webmail-palvelua - voi olla että muistan väärinkin :=)
Microsoft Exchange Serveriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194