Onkos tuolla kukaan ollut istumassa, jotta osais kertoa paikasta hieman? Oon menossa tuomiota tuonne suorittamaan ja olis ihan kiva tietää että mimmonen paikka on kyseessä. Yhden vai kahden hengen huoneet? Mimmosta porukkaa yleensä?
Kiitos etukäteen :)
PS. Homojutut voi suosiolla jättää pois, ei ole ensimmäinen kerta vankilassa...
Kuopion avovankila
3
2169
Vastaukset
- Rundihörhis
Olisit sen verran mies ettet kiistäisi vankilan homojuttuja!!
- taavi
Lusimista se on siinä kuin muukin lusiminen. Mitä tuota etukäteen kyselee. lusit kakkus ja sillä siisti. Et ole menossa millekkään lomamatkalle.
On ihmeellistä että rikollinen kyselee millanen paikka on. Toivottavasti on hankala paikka. Toivottavasti on jokin ennelta ehkäsevä vaikutus, mutta epäilen kun et ole ennenkään oppinut. - tietoja
varmaan tarkoitit onnelaa joka on kuopion vankilan vieressä se on joku avotalo siivili työ sielä en enempää tiedä kun ite olin kuopion vankilassa lusimassa niin sen näkee siitä ikkunasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331