testiä pukkaa...

19

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Natsumi

Olen sitten ilmankostuttaja :D

• issu56

Persoonallisuutesi muistuttaa seuraavaa kodinkonetta:

Leipäkone
      Olet rauhallinen työmyyrä, joka viihtyy pakertaen askareitaan. Et ole moksiskaan hieman raskaammista töistä ja teet ne keskittyen ja tarkasti. Ihmisten kanssa tulet hyvin toimeen ja yleensä muille jää hyvä maku suuhun sinun kanssasi asioimisesta. Et silti kaipaa mitään suuria ihmismääriä ympärillesi. Sinä viihdyt varsin hyvin kotona perheen parissa.

aika hyvin pitää kutinsa kyllä ;=)).

• että se sanoo vaan error =)))

• davalyan kirjoitti:

että se sanoo vaan error =)))

jos ootkin sitten sellanen vanha käsivispilä =)!

• paivansadeko
        davalyan kirjoitti:

että se sanoo vaan error =)))

sanoi mullakin :))

• paivansadeko kirjoitti:

sanoi mullakin :))

...tuli tännekin, pitää vaan yrittää uudestaan. :)

• ilmankostuttaja ja mieheni on leipäkone,aikas hyvä yhdistelmä,vai mitä:)

• ...no, onhan se ihan hyvä laite sekin... ei ole kyllä tullut hankittua.

"Olet varsin rauhallinen luonne, joka kumminkin henkii ympärilleen lämpöä ja rentoa oloa. Et välttämättä välitä olla huomion keskipisteenä, mutta muuten pidät seurasta ja ihmisten kanssa olemisesta. Työsi yleensä hoidat samalla periaatteella. Hiljaa hyvä tulee."

No joo, hiljaa hyvä tulee... Mitä, minäkö hidas??

• Olet sisäinen tulisielu, vaikka ulospäin näytätkin herkästi viileältä. Jos joku sattuu tulemaan luoksesi väärään aikaan, saattaa heiltä palaa näpit. Et välttämättä kaipaa suuria joukkoja ympärillesi ja viihdyt itseksesi varsin hyvin, mutta jos menet juhliin, menet sinne tyylillä.
      Olet tarkka työssäsi ja yleensä jälki on erittäin siistiä. Paneudut työhösi antaumuksella.

• meiltä löytyy yhteistä. Hyvä ysiryhmä.

• umalehtinen kirjoitti:

meiltä löytyy yhteistä. Hyvä ysiryhmä.

Juu taas kerran löytyi ;))

• Persoonallisuutesi muistuttaa seuraavaa kodinkonetta:

Silitysrauta
      Olet sisäinen tulisielu, vaikka ulospäin näytätkin herkästi viileältä. Jos joku sattuu tulemaan luoksesi väärään aikaan, saattaa heiltä palaa näpit. Et välttämättä kaipaa suuria joukkoja ympärillesi ja viihdyt itseksesi varsin hyvin, mutta jos menet juhliin, menet sinne tyylillä.
      Olet tarkka työssäsi ja yleensä jälki on erittäin siistiä. Paneudut työhösi antaumuksella.

• Persoonallisuutesi muistuttaa seuraavaa kodinkonetta:Mikroaaltouuni

Olet luonteeltasi varsin äkkipikainen ja tulinen. Onneksi lepyt myös nopeasti ja haluat sen jälkeen lepytellä läheisiäsi. Huolehdit ympärillä olevista ihmisistä ja heidän hyvinvoinnistaan. Vieraille löytyy nopeasti lämmintä ruokaa heidän tullessa kyläilemään, jopa yllättäenkin. Työsi hoidat yleensä ripeästi, vaikka välillä roiskuisikin hieman.

• sudenkorento75

olin pesukone...

Olet ahkera ja järjestelmällinen, huolehtien samalla myös muista. Kun ryhdyt töihin määrittelet tehtävät järjestykseen ja sitten alat hoitamaan hommasi tarkasti, ilman hätäilemättä. Viihdyt hyvin itseksesi, etkä kaipaa muita ympärillesi. Sinulle on tärkeää läheiset ja heidän hyvinvointinsa.

Jotakuinkin sillälailla....

• täällä joku toinenkin pesukone vaan toistaiseksi minä olen ainoa mikroaaltouuni(ja ah,niin ylpeä siitä) =))))

• porisemaan!

Täältä tulee kahvinkeitin ja osuipa aikalailla nappiin tuo kuvaus minun kohdallani. : )

• Jaffas

olen kahvinkeitin. Aika osuvasti kyllä, sillä se on eniten käytössä oleva kone meillä.

• PoliceGirl82

Kahvinkeitinhan mina olen. Se on kylla ylivoimaisesti miellyttavin kodinkone meilla, mutta en tunnistanut itseani tuosta kuvauksesta kovin hyvin. En oikeastaan pida juhlista enka tosiaankaan mene mihinkaan kinkereihin ihmisia ilostuttamaan. Olen tyopaikallakin ainoa, joka ei koskaan ole kaynyt toimiston bileissa tai muissa juhlissa. Siis AINOA!

• tyttönen86

Mä oon sit kuulemma leipäkone.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2087
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1193
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94