Kickboxingleiri Oulussa 4.-5.11.2006

AndyS

Kickboxing Team ry. järjestää potkunyrkkeilyleirin Oulussa Värtön liikuntahallissa (Kurkelantie 4) 4.- 5.11.2006

Harjoitusajat:
Lauantai
Aamuharjoitus 10.00 - 11.30
Vyökoe 11.30->
Iltapäiväharjoitus 16.00 - 17.30

Sunnuntai
Aamuharjoitus 10.00 - 11.30
Iltapäiväharjoitus 14.30- 16.00

Ohjaajina:
Toni "Bad Man" Hämäläinen 1.dan (KFC)
WKN-liiton Intercontinental Champion, 5xSM1 (FC), PM1, MM- ja EM-edustuksia jne. Lisätietoja: http://www.kuopiofighterclub.fi/ottelijat_toni.php

Leif "Lepa" Stenius 1.dan (KBT)
SM1 (FC)

Kenelle ja mitä:
Leiri on tarkoitettu kaikille kamppailulajiharrastajille vyöarvoon tai lajiin katsomatta. Ensimmäinen päivä painottuu alapotkutekniikoihin, ohjaajana Lepa. Toinen päivä painottuu K-1-tekniikoihin ja ohjaajana Bad Man. Tarvittavat varusteet ovat nyrkkeilyhanskat, säärisuojat, hammassuojat ja miehillä alasuojat.

Hinta:
30€ - 2 päivää
20€ - 2 harjoitusta

Vyökoe:
Vyökoevaatimukset löytyvät liiton sivuilta. Vyökokeeseen osallistujilla tulee olla voimassaoleva potkunyrkkeilypassi ja oman opettajan lupa. Vyökoemaksut ovat: Keltainen 10e, Oranssi 20e, Vihreä 30e.

Lisätietoja:
Lepa: 0400-585287 tai lepa@kickboxingteam.com
http://www.kickboxingteam.com

3

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja tänä pvm

miksi leiri järjestetään päällekkäin helsinki open kilpailujen kanssa????? tarkoittaako tämä että kilpailijoita ei menekkään kilpailemaan ,vaan leireilemään. miksi näin, eikä jonain "vapaana" viikonloppuna. aiotko andy itse mennä kisaamaan vai leirille.

• AndyS

Hei. Leirin aikataulun sanelee lähinnä meidän peruskurssimme ja kuopiolaisten menot. Heillähän on suurleiri melko pian.

Lisäksi katsoimme, että tapahtumat eivät ole ainakaan pahasti kilpailevia. Yleensä etelästä ei ole käynyt juurikaan osallistujia meidän leireillämme pl. suurleirit emmekä odota sitä nytkään. Syynä tietenkin matkat.

Nythän on tilanne se, että Etelä-Suomessa on kolmet kisat - Helsinki, Lahti ja Vantaa - kahden viikon välein. Etäisyydet tuottavat ongelmia meillekin ja siksi emme osallistu kaikkiin kisoihin, vaan ainakin Helsingin kisat jäävät KBT:n ottelijoilta nyt väliin.

Tarkoitus ei ole millään tavoin tuottaa Helsingin kisoille hallaa tällä aikataulutuksella tai erityisesti boikotoida niitä.

• Mr.GD

Muistatko mut Shoepaini palstalta?MIksi lähdit sieltä?!Sua kaipaillaan takas?Noh lähin iteki pois?
      Mut siis itsekin olin jr.potkunyrkkeilyn piirin/maan mestari neljässä eri maassa!Noh hyvät jatkot sulle :D!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7412
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3625
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43