pidät vesimies?
Aktiivisista, iloisista, näyttävistä, tasapainoisista.... ??
Kerro...olen utelias.
Millaisista
5
1480
Vastaukset
- naisista
jotka antavat kaiken anteeksi. Olen minä sellainen sekopää.
- hyvä
.... ;))
Entä muuta, sen jälkeen kun olet saanut anteeksi? - naisista
hyvä kirjoitti:
.... ;))
Entä muuta, sen jälkeen kun olet saanut anteeksi?Mikä kumma niissä oikein on? Ihan sama mikä sen merkki on. Välillä lepyttelen niitä ja moitin itseäni, että ´ei saa olla tuollainen´. .... Mutta taas tuolla menee joku n a i n e n n n n ..nen. Hei minne olet menossa...?
- naisista
Anteeksi...vain toinen sekopää sen tekee...etsi siis sellainen, jolle voit myös antaa kaiken anteeksi, esim. sellainen, joka nai kaiken kanssa, mikä liikkuu, tuntuu varmaan hyvältä... onnea valitsemallasi tiellä t. Ani
- snd naisista
naisista kirjoitti:
Anteeksi...vain toinen sekopää sen tekee...etsi siis sellainen, jolle voit myös antaa kaiken anteeksi, esim. sellainen, joka nai kaiken kanssa, mikä liikkuu, tuntuu varmaan hyvältä... onnea valitsemallasi tiellä t. Ani
Hyvä, että löytyy selkärankaa! Se kun tuo maailmanmeno on niin hulvatonta nykyään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980