Tenoxista kokemuksia?

tenoxin orja

Minkälaisia kokemuksia muilla on tenoxista? Auttaako? Saako ottaa esim. kaksi tai enemmän vaikka yksi on määrätty? Onko seurauksia? Nukahdatteko helposti tenoxista, minä en ainakaan. Miten pitkään kestää että nukahdatte jos olette ottaneet kyseisen tabletin? Minulla saattaa kestää useita tunteja, esim. viime yönä otin 11 aikaan illalla ja katoin kelloa puol 2 yöllä ja uni ei ollut tullut, vaikka otin 1,5 tab. ja 20 mg. Ja tosi harvoin otan, vain pari kertaa viikossa, joskus ei sitäkään.
Aamulla ei ole mikään maailman virkein olo, vaan hiukan pöhnäinen. Onko muilla sama?

Onko sitten järkeä nappailla tenoxia jos kuitenkin on yhtä väsynyt aamulla.
Heräilettekö yöllä? MInä ainakin.
Olen kokeillut myös muita, mutta tenox on ainokainen joka edes vähän tehoaa.

42

32220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shulle

testaa tuleeko parempi fiilis, tai saatko pään sekaisin.

• kokeillut

Olen kokeillut. Sain kun oli kova stressi ja asiat vain kiersi päässä. Mulla tehos eli illalla tuli uni ja sen lisäksi tai myötä tuli parempi olla. Nukahdan Tenoxilla ja nukun ihan hyvin, mutta herään ainakin kerran yön aikana. Aamulla yleensä on kuiten levännyt olo.
      Ei mun mielestä kannata syödä sellasta lääkettä joka ei tehoa toivotulla tavalla ja josta loppuinlopuksi on vain harmia, eli aamulla olet entistä väsyneempi. Sit mulle ainakin sanottiin et Tenoxia ei sais syödä jatkuvasti, kai siihen voi jäädä sit koukkuun tai jotain.
      Mulla on kans ongelmia nukkumisen kans, uni ei meinaa tulla ja heräilen yöllä yleensä pari kertaa vaikka olisin ottanut Tenoxia tai Imovanea tai sit särkyjen takia Sirdaludia. En ole vielä saanut apua unihäröihini.

Tulikohan tää nyt kahteen kertaa, kun eka lähetys ei näkynyt listalla?

• unilääke

nimittäin, ei tehonnut minuun lainkaan.Vaihdoin sen Zolpidem STADAan 10 mg ja se auttoi. Onneksi en tarvitse sitäkään kuin joskus harvoin. Olen huomannut, että nukkumaan täytyy mennä aina samaan aikaan illasta, muuten uni ei niin vain tulekaan.Liekö muilla sama juttu?

• tenoksin orja2

heips.... unta vain purksita jo vuosien ajan johtuen monista vaikeista kriiseistä elämässä.
      rauhoittava lääke tenoksin rinnalla. tenoks tekee illlastakin pökkyräisen, ja syötättää ruokaa enempi kuin pitäisi. oeln ymmärtänyt että nää bentsot vaikuttaa nälkäkeskukseen. kannattaa yrittää unilääkeistä taukoa ainakin lomilla. tenoksiin tottuu kuten rauhoittaviinkin.
      luen juuri kirjaa Irti rauhoittavista ja unilääkkeistä. nää lääkkeet aiheuttaa monenlaista vaivaa ja ahdistusta pitkässä käytössä. lyhyessä käytössä kai paikallaan. riippuvainen olen minäkin ja pelkässlä tenoksiksilla heräisen pitkin yötä. Tsemppiä vaan unettomille!

• Kävin eilen

Psykiatrilla unettomuuden vuoksi. Mulla oli myös tuo Tenox, ja Zopiclone, joista ei enää mitään hyötyä.
        Nyt yritän unta Rivatril 0,5 mg. Vaikka onkin epilepsia lääke, saattaa tehota uneen väsyttävän vaikutuksnsa vuoksi. Katsotaan taas miten käy.

• Kävin eilen

Tuosta kellon vilkuilusta yöllä. Kauan sitten eräs viisas lääkäri sanoi minulle. Laittakaa se kello yöksi sängyn alle.
      Minulle tuli ihan oikeesti siitä neuroosi. Oli pakko saada katsoa, paljonko olin nukkunut. Siinähän ihminen tekee töitä yölläkin.

Nyt, kun minulla on tosi paha unettomuuskierre. Vien kellon pois huoneesta. Viime yönä, kun olin nukkunut unilääkkeellä vain ripauksen. Katsoin kelloa, ja tunsin, miten pulssi alkoi lyödä tiheämpään.

Älä katso kelloa, vaikka mieli tekisi!

• totu,

pelkkiin bentsoihin. on tullut tenoxiakin otettua.
        on muunlaisia joihin ei totu. kysy lekurilta.

jos ei pelitä hanki ulkomailta rohypnolia. varmasti toimii.

• tenox-toleranssi

Vaikka sieltä,melatonini ja terveyskeskus,keskusteluketjua.

• +opamox

serenase ??
      tälläinen pommi oli menossa jollekin.. kuinka olisikaan käynyt ellei olis huomattu ajoissa?

• merja

tenox on auttanut minua aina uni vaikeuksissa.
      jo 1/4 taplettia ssaanut unen aikaiseksi. mutta se mikä nyt ihmetyttää on, että minulla todettu niskanikamieni 5-6 j 6-7 välilevynpullistuma ja madaltuma, mika painaa hermojuuria ja aiheuttaa hirvittävää kipua ja oikean käden puutumista. tähän kaikkeen olen saanut mobicia,norflexiä,lyricaa ja 600 buranaa.nyt neurologi totesi ,että minulla onkin kervikaalinen dystonia.johon sain rivatrilliä.mikään näistä ei ole auttanut kipuihin eikä nukkumiseen,mutta ylläri tenox vaikuttaa sekä yöllä että päivällä kipuun.eivätkä lääkärit usko sitä.mistäköhän nykyajan poppikset on leivottu??

• käyttäjä

Se on vähän semmoinen että se alkaa tekeen kivan pöhnän sit kunnei se enää väsytä...
      Vähän niinkuin viihdetarkoituksessakin joskus käytin, mutta kun toleranssi kasvoi niin lopetin kokonaan puoleksi vuodeksi. Eli otin koko ajan suurempia määriä. Määrätty oli 10-20 mg nukkumaan mennessä, mutta saatoin ottaa esim. 40-50 mg päiväsaikaan. Oon huomannut että n. 20 min menee että vaikuttaa.

Nyt taas oon pari kertaa käyttänyt, ihan syystä, koska on iskenyt niin valtavat ahdistukset että hieman helpotusta niihin hakenut Tenoxista.
      Kaipa sitä täytyy vaan varoo ettei siihen jää koukkuun. Ei se unilääkkeenä mikään fantastinen ole, mutta hiukan rentouttaa. Siitä tulee melkein niin kiva olo että tekeekin mieli nauttia siitä olosta nukkumatta ;o)

Noh, onneksi tämä on ainut käytössäni oleva "päihde" ja sitäkin otan enää vain tarpeeseen.

• Anonyymi

Kyllä tenoxsilla nukahtaa mutta kun ottaa 67kpl ei tapahdu muuta kun nukkuu vähän aikaa että sellasta.

• Anonyymi

ottakaa "turvallista" ?? tenoksia, - juu, - "ei mitään haittavaikutuksia".

"vi##u, kun ei ihmiset kestä edes muutaman tunnin valvomista, - heti pitänee olla LÄÄKE . . .

Uni tulee takuuvarmasti, jos edellinen yö nyt vähän lyhempi, - ei hitto. Eikö nykyään kestetä mitään !!?
      Pienten lasten äiditkin valvoo joskus useitakin öitä muutaman tunnin "hajanaisilla" unilla: eivätkä mene heti nappaan: lääke, lääke, ja vielä kerran: lääke.

• Anonyymi

Iselläni 12v työntakia nukkunut max 3-5h yössä. eikä uni vaan tule vaikka töissä 15h ja vielä harrastukset päälle niin silti ei väsytä tippaakaan. mutta nyt kroppa alkaa sekoilemaan unen puutteen vuoksi niin pakko kokeilla lääketää. yleensä kanssa vältän loppuun asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iselläni 12v työntakia nukkunut max 3-5h yössä. eikä uni vaan tule vaikka töissä 15h ja vielä harrastukset päälle niin silti ei väsytä tippaakaan. mutta nyt kroppa alkaa sekoilemaan unen puutteen vuoksi niin pakko kokeilla lääketää. yleensä kanssa vältän loppuun asti.

15 tuntia töitä 3-5 tunnin yöunilla 12 vuotta. Väittämäsi todenperäisyyttä miettiessä. Onnea sydänkohtaukseen. Ps. Lepo ja kohtuus elämässä kannattaa, tulee unikin joskus, kun ei tärrää ihan ylikierroksilla väsymyksestä

• Anonyymi

Entäs sit kun nukkuu yhen yön viikossa joka jatkuu ja jatkuu kunnes psykoosi iskee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

15 tuntia töitä 3-5 tunnin yöunilla 12 vuotta. Väittämäsi todenperäisyyttä miettiessä. Onnea sydänkohtaukseen. Ps. Lepo ja kohtuus elämässä kannattaa, tulee unikin joskus, kun ei tärrää ihan ylikierroksilla väsymyksestä

jos huilaa kunnolla ja jättää ne osake.mökki.jatalo moottoripyörä ja autokuumeet rauhaan ja tyytyy perustarpeisiin tyydytään osaamme ei kaikkien tarvii olla uhrauksiensa voima perustarpeet riittää ihmiselle kyllä tän nyt joka kapitalisti tajuaa vai tajuaako ei kukaan määräänsä enempää hyvää kevättä kaikille

• Anonyymi

Kuules nyt, tiedätkö kun jotkut kokevat pahaa ahdistusta kun sulkee silmänsä käydessä nukkumaan ettei kertakaikkiaan uni tuu ja myllerryksessä vielä mukana se että seuraavana aamuna pitäs lähtee töihin. Haluaisin nukkua, mutta ahdistavat ajatukset pitää hereillä ja vaikka kuinka paljon yritän työntää ne pois niin ne ei lähde. Ensisijaisesti pitäs yrittää nukkua ilman lääkkeitä, mut tilanteissa missä stressi ja ahdistus valtaa sun pään, ei oikein meinaa uni tulla. Ja veikkaan että äidit, isät, työssäkäyvät ihmiset, mielenterveysongelmaiset, jne on yrittäny parhaansa mut ainut millä uni tulee on lääke. Ja ei unohdeta sitä että tenox myös auttaa ahdistukseen. Ja se on erittäin hyvä.

• Anonyymi

Mä olen valvonut yli neljävuorokautta ja menin psykoosiin, josta selviäminen vei 4 vuotta.

Käytän unilääkkeitä, koska en nuku ilman ollenkaan, jolloin olen työkyvytön.

• Anonyymi

Joillekin huono unilääke. En itse nukkunut Tenox 20 mg:llakaan
      ja siitä tulee huono olo seuraavaksi päiväksi.
      En käytä muita lääkkeitä.
      Sain Zopinoxia, jota joskus otan puolikkaan.

• Anonyymi

Minulla on ollut vaikea unettomuus jo 33v tenox on ollut käytössä 29v 20mg 2 kpl illalla jatkuva unen puute käyn kokoajan ylikieroksila Täytyy tehdä testi ottaa 150kpl miten pitkää nukkuu ?? Onko kenelläkään kokemusta??.

• Anonyymi

Joo ota vaa 150kpl tenoksia kyllä uni tulee...

• Anonyymi

Joku kirjotti ota vaa 150kpl !!
        Minä otin noin 100kpl uni tuli eikä henki mennyt
        Olin soittanut 112 en muista kova känni päällä!!
        Heräsin sairaalasta nukuin kauvan en tiedä tarkaa.
        Varmaan nukuin 1-2 vrk olin sairaalassa 4 päivää.
        Apu tuli vasta 4-t kun olin soittanut
        Olin saanut vasta ainetta moneen otteeseen matkalla sairaalaan.
        Sairaalassa 2 henkilöä jututti mitä oli tapahtunut
        Sen jälkee ei muuta kukaa kysellyt lisää!!?
        Eli se siitä!!

• Anonyymi

Mitä enemmän lääkkeitä syötte, sitä enemmän keho tottuu niihin ja kohta mikään ei auta ---> lisää rinnakkaislääkkeitä. Ihmiset ei itse viitsi yrittää elintavoilla ja ruokavaliolla pitää huolta terveydestään, vaan helpompi on napata "lääke", vaivaan ku vaivaan. Itse lopetin kaikki ssri ja muut paskat.. nyt ainoa reseptilääke on 5mg melatoniini, joka lähes vie tajun pois oikealla hetkellä otettuna. Lopetettuani turhat lääkkeet elimistö on herkistynyt, ja melatoniini toimii todella hyvin.

• Anonyymi

Unettomuuden hoidossa elintapakeinot on todella toimivia ja ainoita pitkällä tähtäimellä toimivia ja turvallisia ratkaisuja. Hyvä uni ei tule lääkkeillä eikä etenkään Tenoxilla, joka on neurotoksinen koukuttava bentsodiatsepiini. Unen laatu unilääkkeillä ei koskaan ole niin hyvää kuin luomu-uni. Huono unenlaatu ei ole hyväksi aivoterveydelle.

• Anonyymi

tenox - ihan sama bentso - riiippuvuus lääke, kuin mikä tahansa koukuttava ! - Lääke. MAINOSTETAAN kylläkin turvallisena "hyväksyttynä", jne.

että voi ihmiset mennä "koukkuun" - pelkästään mainoksen uhrina. . .

"onneksi olkoon", - ketkä reseptilääkkeisiin. . .

• Anonyymi

Ei auta kauan ellei nosta annosta. Sitten viimein voi todella ottaa kymmenenkin kerralla eikä nuku kuin tunnin unet ja olo on ihan kauhea. Vieroitusoireet kestää jopa vuosia pitkän käytön jälkeen, kokemusta siitä. Ikinä ei enää bentsoja.
      Panacod toinen paha koukuttaja. Meinasi henki oikeasti lähteä kun sairaalassa vieroitettiin. Verenpaine mm. nousi huippuunsa ja tarvittiin monet lääkkeet päällekkäin tasaamaan sitä.

• Anonyymi

Moni lääkäri oikeasti voisi selventää bentsodiatsepiineissa mitä se riippuvuus tarkoittaa. Minä kuvaisin bentsoihin liittyää riippuvuutta ja haittapotentiaalia enemmän vauriona aivojen toimintaan kuin riippuvuutena. Kun puhutaan riippuvuudesta, moni potilas saattaa luulla, että se on jotain mihin itse voisi tietoisesti vaikuttaa tahdonvoimalla mikä ei ole niin. Toki ottamalla bentsodiatsepiineja hyvin hyvin satunnaisesti voidaan välttyä paremmin fyysiseltä riippuvuudelta ja vaurioilta. On hyvin yksilöllistä, missä ajassa vaurio bentsodiatsepiineista syntyy. Englanniksi sana physical dependence kuvaa paljon paremmin ilmiöitä bentsodiatsepiinien kohdalla kuin sana addiction. Suomen kielessä vastaavaa erottelua ei niin löydykään, mutta bentsodiatsepiinien kohdalla puhutaan riippuvuudesta. Riippuvaiseksi voi tulla, vaikkei koskaan nostaisi annoksai tosi isoiksi vaan pysyisi ihan vaan pienessä säännöllisesti otetussakin annoksessa. Tällöin on hieman outoa puhua ilmiöstä addiction, koska voi olla että potilas ei suinkaan käytä bentsodiatsepiineja mitenkään muulla tavoin kuin esimerkiksi joku ottaa masennuslääkkeensä joka päivä.

Jossain vaiheessa säännöllistä käyttöä, bentsodiatsepiinit vaurioittavat aivojen normaalia toimintaa niin, ettei saa enää normaalia oloa ilman bentsodiatsepiinin ottamista. Mutta mikä hirveintä, edes lääkkeen ottaminen ei auta, ja joskus toleranssi nousee niin että bentsodiatsepiinia pitäisi kauhoa isompaa annosta jos haluaa yhtään helpottaa oloaan. Bentsodiatsepiineista tullut myönteinen vaikutus loppuu aika pian. Eli vaihtoehtoina on oja tai sitten allikko. Aivot alkaa mukautumaan niin paljon kyseiseen aineeseen, että sen ottamatta jääminen aiheuttaa vieroitusoireita mitkä voivat olla sietämättömiä luonteeltaan (esimerkiksi juuri mainitsemasi unettomuus), mikä saa potilaan tuntemaan tarvetta lääkkeen käyttämiseen, vaikka tosiasiallisesti potilaan vointi on voinut hankaloitua lääkettä säännöllisesti käyttämällä. Lääkkeeseen on samalla tarve, että samalla lääke aiheuttaa ja on aiheuttanut harmia. Samaan aikaan käytön aikana alkaa tulemaan erilaisia haittavaikutuksia, jotka voivat olla mm. kognitiivisia ongelmia. Tämä on osa vauriota.

Vaurioista toipuminen vaatii hitaan vähentämisen, minä aikana annetaan aivoille aikaa kääntää tätä tuhoa ja epätasapainoa mitä lääke on tehnyt aivojen kemialliselle toiminnalle. Vaurioista toipuminen voi viedä kauan aikaa, jopa vuosia, kun lasketaan mukaan vieroituksen aika ja lisäksi vielä mahdolliset pitkittyneet vieroitusoireet käytön loputtua, mitä tulee joillekin. Bentsodiatsepiinit voivat todennäköisesti vaurioittaa aivoja ja ilmiö voi liittyä asiaan mille on englanninkielinenkin nimi eli "excitotoxicity" eli eksitotoksisuus, mikä syntyy vieroitusvaiheessa bentsodiatsepiineista, milloin liika glutamaatti vahingoittaa aivoja. Bentsot on kuin alkoholia pillerimuodossa, joten moni ilmiö mikä liittyy alkoholin aivoja vahingoittavuuteen, liittyy myös bentsoihin. Yksi on esimerkiksi ilmiö kindling, jolloin toistuvat vieroitusyritykset muuttuvat entistä hankalammiksi.

Itse en määräisi Tenoxia kenellekään. Miksi määrätä mömmöä, jonka todennäköinen toimiminen on hyvin lyhytkestoista, fyysinen riippuvuus on nopeaa ja joka voi vaurioittaa aivoja?

• Anonyymi

Se ihminen joka miettii bentsodiatsepiinien käytön aloittamista, niin hänen kannattaa kysyä itseltään:

- haluanko riskeerata vaurion kognitiiviseen ja aivojen toimintaan
        - haluanko saada mahdollisesti bentsoista vieroitusoireita (jotka ovat ilmentymiä vaurioista)
        - haluanko leikkiä tulella säännöllisessä käytössä että jäänkö fyysisesti riippuvaiseksi pilleriin

Edes satunnainen käyttö ei estä haittavaikutusten tulemista.

• Anonyymi

Mulle tenoxxit hyviä,ainoastaan toleranssi kasvan ja 2 iltasin ei enään riitä,pitäis saada ostettua joltain muutamia lisää ennenkuin saa omat taas haettia

• Anonyymi

Olen käyttänyt Tenoxia n. 15 vuoden ajan vaihdellen 20 mg/ 10 mg. Kärsin ajoittaisesta unettomuudesta ja siihen liittyvästä ahdistuneisuudesta. Näihin vaivoihon Tenox on auttanut hyvin eikä minulla ole ollut mitään sivuvaikutus- ongelmia. En siis ole käyttänyt Tenoxia päivittäin, vaan satunnaisesti pahan tilanteen iskiessä. Nyt ongelmaksi on muodostunut se, että lääkärit kirjoittavat hyvin nihkeästi Tenox- reseptejä. En ole nukkunut nyt 6 päivään kuin muutaman tunnin katkonaista unta. Olen aivan poikki ja mieli maassa. En pysty keskittymään mihinkään univajeen vuoksi ja elämänhaluni on pohjamudissa. Eilen kävin yksityisellä kertomassa ongelmani ja lääkäri määräsi hyvin pitkin hampain 30 kpl purkin 10 mg Tenoxia. Nyt ahdistaa se, miten tuo pieni määrä riittää ja mitä teen sitten kun se loppuu? Käsikauppana myytävät Melatoniinit, Sedoniumit ja Sedexit auttavat lievässä unettomuudessa. Jos on todella paha ahdistuneisuus ja unettomuus, niim en saa ed.main. rohdoksista mitään apua. Nyt panikoin jo valmiiksi, mistä saan lisää Tenoxia, kun nuo 30 pilleriä on syöty loppuun. Työni on vaativaa ja pitää sisällään paljon matkustamista aikavyöhykkeiden yli eli sekin on omiaan sekoittamaan unirytmiä. Joillakin keskustelupalstoilla haukutaan kovasti Tenoxia, mutta minulle se on ollut paras lääke unettomuuteen. Ahdistuin sen verran paljon siitä, että mahdollisesti minulle ei enää lääkäri kirjoita Tenox- reseptiä, että menin tilaamaan ulkomaalaiselta nettiapteekilta zolpiconia ja doxylamiiniä. Bentsoja ei heidän tuotevalikoimissaan ollut. Zolpiconista minulla on aiempaa kokemusta ja se auttaa unettomuuteen. Tuntuu vain niin nöyryyttävältä, etteivät lääkärit ota tosissaan ihmisten unettomuusongelmia. Viikon unettomuus aiheuttaa todella syvää ahdistusta ja masennusta.

• Anonyymi

ak
        Suosittelen magnesium-öljyä jalkapohjiin. Osta ancient magnesium-hiutaleita, lisää vettä niin, että hiutaleet peittyy. Odota hiutaleiden sulamista.
        Nukkumaan mennessä sivele liuosta eli mg-öljyä jalkapohjiin ja kaulalle, myös otsalle, mutta kannattaa varoa silmiä, sillä kirvelee. Voi auttaa jo ensimmäisenä yönä, mutta voi kestää kauankin ennenkuin alkaa vaikuttamaan. Myös lihaksiin ja vatsalle kannattaa sivellä. Jos puutos on vaikea voi kestää jopa 6kk saada puutos täysin korjattua, tableteilla saattaa sensijaan kestää vuodenkin .
        Moni B-vitamiinista voi olla myös hyötyä.
        Aikaerorasitukseen auttaa Pycnogenol 3x40mg.

• Anonyymi

Joo lääkärit ei anna unilääkkeitä.Sellainen lääkäri joka on itse kärsinyt tai kärsii unettomuudesta voi antaa tenoxia.yksityinen.

• Anonyymi

Juttelu kaveria Tenoxista ?

• Anonyymi

Itse olin täysin koukussa tenoxiin ja opamoxiin monta vuotta,toleranssi kasvoi koko ajan enkä pystynyt olemaan päivääkään ilman.Jos jouduin olemaan en päässyt sängystä ylös,vapisi ja sain kohtauksia

• Anonyymi

Olen syönyt Tenoxia 20 Mg n. puolivuotta. Siis aivan liian kauan , näin ei saisi tapahtua koskaan. Nyt lopetan ja 1/8 poisto tekee kauheat vieroitusoireet. Huimaa, oksettaa, pää särkee, lihaskramppeja jne… Älkää missään nimessä syökö Tenoxia kauempaa kuin muutama viikko!!!

• Anonyymi

Mulla kokeiltiin tenox ja imovane,mutta eivät tehonneet.Ketipinor ja peratsin ollut 14 vuotta unettomuuteen.Mulla on kuulemma psykoosipiirteinen persoonallisuus,jonka takia saan noista lääkkeistä kelakorvauksen koska ovat psykoosilääkkeitä.Koskaan ei ole ollut psykoosia ja koskaan lääkärit eivät ole kyselleet mistään harhoista.Vaikea niistä on keskustella kun niitä ei ole ikinä ollut eikä niistä mainita sanallakaan lääkärinlausunnoissa.Saatika että olis maininta että niistä olisi edes kyselty.Olen loppuikäni siis psykoottinen koska lääkkeet eivät ole tehty unettomuuteen vaan psykoosiin.Hoitosuhdetta minulla ei ole ollut 11 vuoteen eli sen jälkeen kun pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle.Eli jos ei tenox toimi niin unettomuuteen voidaan määrätä psykoosilääkkeitä jotka kyllä vie tajun.haittavaikutuksia ei päivällä ole.Ainoastaan lääkkeen oton jälkeen taju lähtee.

• Anonyymi

Pelkkä ketipinor ei mulla auttanut nukkumiseen yhtään. Ihmeellisiä rytmihäiriöitä tuli seuraavana päivänä. Imovane tai stilnoct auttaa satunnaisesti käytettynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä ketipinor ei mulla auttanut nukkumiseen yhtään. Ihmeellisiä rytmihäiriöitä tuli seuraavana päivänä. Imovane tai stilnoct auttaa satunnaisesti käytettynä.

Oli mullakin alussa tuntemuksia,mutta hengitysharjoitukset auttoivat.Mulla vaikuttaa edelleen nopeasti lääkkeenoton jälkeen.22 vuotta olen käyttänyt unettomuuteen lääkkeitä.Muita lääkkeitä ei sitten olekaan.

• Anonyymi

Selvästikään Tenox ei tehoa sinulle, ei tehonnut minullekaan, kaikille se ei tuo unta.
      Vaihdoin Stilnoctiin ja se tehoaa.

• Anonyymi

Minulla Tenox tekee aamuisin pökkelön olon, en ole virkistynyt vaan puheeni on kuin krapulaisen höpinää. Mieheni huomaa aamuisin koska olen ottanut Tenoxia.
      Uni on karannut jo useamman vuoden. Nyt minulla on todettu vaikea uniapnea johon odotan laitetta ja toivon sen auttavan uniongelmiin.

• Anonyymi

Aloittaja elää jossain keinotodellisuudessa. Ei lääkkeitä määrätä. Ei niitä ole pakko kenenkään ostaa eikä hakea. Se on vapaaehtoista, uskooko näitä hengenvaarallisia valehtelijoita vai ei.
      Kahdesti on meinannut henki mennä lääkärin tähden.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe