Tuossa alempana joku kyseli, mistä löytyisi pieni villakangastakki. Minä sensijaan tarvitsisin puolipitkän siistin untuvatakin/toppatakin, joka ulottuisi polvien yläpuolelle/puoleen reittä. Koko tulisi olla ehkä 32 ja väri mielellään valkoinen. Onkohan Luhtan takeissa noin pieniä kokoja? Heillä näyttäisi olevan tyylikkäitäkin takkeja, mutta onkohan pienelle aikuiselle..
puolipitkää takkia
taas yks pieni
3
439
Vastaukset
- ...
Omat toppatakkini (xs tai 32) olen löytänyt Aleksi 13:sta (en muista merkkiä) ja KappAhlista - tosin nuo pienet koot tuppaavat menemään aika nopeasti.
- aloittaja
Kiitokset! Enpäs muistanutkaan että KappAhl myy 32 kokoa. Ja Aleksi13 taitaa myydä ainakin Mexxin vaatteita, jolla on myös pieniä kokoja.
- Akkanen N
KappAhl:ssa se koko on 30/32 tai 32/34, mulle noi kumpikin ihan liian isoja. Vaihtelee hirmusesti mallista tosin kaupan sisälläkin, mutta sopivaa takkia en tuolta ole löytänyt. Kaikki housut ihan liian isoja KappAhl:ssa ja Lindexissä:( Onneksi paidat aina sopivia:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624