minkälaisia malleja löytyy nykyään levikseltä.mulle oli sopivat levis 544 mutta vuosi sitten kuulin ettei sitä mallia tehdä enään.ne oli vaan niin ihanat jalassa eikä jäänyt "pussia" taakse. en haluais pitää koko ajan sretsi farkkuja.löytyykö levikseltä muuta kuin sretsiä? se on vaan hankalaa kun melkein kaikki farkut tehdään suoran malliseksi,ei mitään muotoja.
levis
4
814
Vastaukset
- tässä mallit
Siitäpä katselemaan malleja:
http://www.jeans-online.pl/find_size.php?osCsid=942224faa29c450fb03af5666dceafbd
Omat suosikkini olivat myös 544, mutta 1529 sopii todella hyvin myös, jos on hoikka vyötärö ja takapuolta ja reittä kumminkin on, ettei ole aivan tikkulaiha tai liikalihava.
Parasta tässä kaupassa on, että saa kerrankin suoraan sopivan mittaiset lahkeet. :)- ...............
tilaatko suoraan tuolta sivuilta? vai saako näitä malleja suomesta myös?
- aiempi
............... kirjoitti:
tilaatko suoraan tuolta sivuilta? vai saako näitä malleja suomesta myös?
Suomesta ei saa kovin helposti omaa kokoani (26/30). Olen tilannut tuolta kuudet tai seitsemät farkut. Tuovat farkut tosiaankin suoraan kotiovelle.
Toki noita malleja saa Suomestakin, mutta kokojen osalta en ole varma. - maksu
aiempi kirjoitti:
Suomesta ei saa kovin helposti omaa kokoani (26/30). Olen tilannut tuolta kuudet tai seitsemät farkut. Tuovat farkut tosiaankin suoraan kotiovelle.
Toki noita malleja saa Suomestakin, mutta kokojen osalta en ole varma.jos tuolta tilaa suoraan.en osaa kovin hyvin engantia.haluaisin tilata postiennakolla,onnistuuko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154