Ettekö ole kuulleet, että jousimiehelle paras "pari" on toinen jousimies??!! Jousimies ei ole tähtimerkeistä sieltä helpoimmasta päästä ja yleensä jousimiehen oikutteluita jaksaa katsella/ymmärtää ainoastaan toinen samanmoinen. Että näin :) Ja onnea niille joilla ON jousimies!
Jousimies+jousimies
4
1580
Vastaukset
- womaly
Jep, kiitos onnitteluista, minulla on miehenä jousimies mies ja edellinen mieheni oli myös jousimies, hän oli enemmän kaiketi skorppari tyyppinen mies, syntynyt merkin alussa; kuitenkin olimme yhdessä 25 vuotta, tämän uuden jousimiehen olen tuntenut kohta puolivuotta, eikä suurempia riitoja ole ollut...koputtaa puuta.
- Nimetön
Se vaan ku meitä on nii harvas... Mut hyvää kandee odottaa...
- huomannut
saman. Itse olen jousimies-nainen ja nyt seurustelen jousimies-miehen kanssa ja hyvin menee.
- jousimies-neiti
Just erosin jousimies-miehestä. Mikä helpotus.. hyvin meni kunnes rakkaus loppui... todella tasaista tallaamista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306