Starille ei vastattu

vähäsen miekii

Onkos tosiaan koko opratsuuni kyseenalainen ? Tähän ei ole edes everstitkään vastannett !!!!!

2

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastattu...

Kun lukee tuota pitkää viestiketjua, niin vastaukset ovat tyyliin:

"Taidat itse olla jonkunlainen paskahousu?!? Kuule maailmalla tiedetään sen verran suomalaisesta rauhanturvaamisesta, että suomalaisia arvostetaan aika korkealle! " -- kirjoitti nimimerkki Sign

Eli kun jotain RT- hommiin liittyvää otetaan esiin, alkaa välittömästi hirvittävä hyökkäys ja puolustus tyyliin "älkää kommentoiko, kun ette tiedä".

No tästä tapauksestakin on jo ihan PV:n vahvistamaa tietoa, että omat ampuivat. Tuntuvat tietyt tahot olevan hieman herkkähipiäisiä sen suhteen, että noista jutuista vuotaa julkisuuteen muutakin, kuin sankaritarinoita.

Kaikkein parhaita ovat kommentit "sodassa 15 - 20 % (kaatuneista) kuolee omaan tuleen". Aika huono vertailukohta siihen, että ko. tapauksessa ei oltu taistelussa...

Taitaa poikia jännittää, miten seuraavan Rt- reissun käy, jos suuri yleisö (laskun maksajat) alkavat suhtautua kriittisesti touhuun. Saksassahan juuri on käymässä näin, kun julkisuuteen tuli kuvia saksalaisista rauhanturvaajista leikkimässä ihmisten luilla Afganistanissa.

• nelikasi+

Vanha hyväksikoettu ohje tiedottajille: "kokeilisit heti ennsimmäiseksi totuutta". Varsinkin vähän ikävimmissä jutuissatämä on toiminut ja jättänyt jälkipuheet vähälle.

Taisi unohtua tälläkertaa ja soppa saattaa vielä kiehua pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7432
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4098
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2376
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43