Olen kuullut, että täällä on käyty, joskus kehittävempiä keskusteluja. Muistaisiko joku mitähän oli aiheet? Ei oiken jaksa noita "hiekkalaatikko" keskusteluja.
voisiko joku auttaa
6
635
Vastaukset
- TOMMOSIA
kyselet.alota itte uus keskustelu.
vai etkö ossaa. - petrata selvittämällä
itse kukin tykönänsä, mikä palsta tämä on!
Tämän pitäisi olla Haapavesi-palsta, mutta on kuitenkin käytännössä Jussi-palsta!
Aloituksista leijonanosa on hänen ja aihe yleensä pyörii hänen itsensä ympärillä.
Tämäkään ei riitä, vaan on lukuisia aloituksia, joissa käsitellään Jussia, nytkin etusivulla viisi!
Eikö vähempikin jussitus riittäisi, ei Haapavesi ole = Jussi!
Kai nyt muitakin aiheita on!
Kirjoitettaisko välillä paikkakunnastakin?- jussin.
päähän kaikkia.
kyllä minäki vasuri
hyttistieltä harrastelen yksinpuhelua.
enämpi alotuksia ku jussilla.
- Lonely_Wolf
Laitoin tuonne Sakkeuksen aloittamaan ketjun asaillisemmasta kirjoitus palstasta.
t: hukka Turina palstan moderaattori. - sakkeus
hukka pisti sinne suoran linkin....Tämä palsta on semmosta ajanvietettä....Turisija-hukka palstalla toisenlaista keskustelua.
- höpöttelyä
siellä turistiin.
Haapavesi-palstassa on sentään särmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131