Olen kuullut, että tämä tuote auttaisi nuhaan.voisiko joku kertoa minkälaiseen nuhaan se auttaa. Virusnuhaan, allergiseen nuhaan joka aiheuttaa tukkoisuutta vai auttaako molempiin. Perheessämme käytetään erilaisia nenäsuihkeita ja apua ei saada.Voisiko tästä tuotteesta olla apua?
Aconitum ja nuha
1
455
Vastaukset
- on lääkkeenä
hyvä kaikenlaisiin ensioireisiin joten sitä voi kokeilla esim. silloin kun tuntee, että nyt on vaikkapa flunssa tulossa. Erityisenä indikaationa aconitumille nuhan yms. yhteydessä on altistuminen "kylmälle pohjoistuulelle".
Itse olen käyttänyt sitä jopa koiran eturauhasen ärtymiseen ja tulehdukseen kun huomaan oireita esim. silloin kun naapurustossa on paljon juoksuaikaisia narttukoiria. Muutaman kerran olen antanut ja nykyisin koiruli ei enää reagoi samalla tavalla eturauhasellaan juoksuaikoihin vaan ne menevät ohi melko huomaamattomasti. Parempi ja halvempi vaihtoehto hormonipiikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954341
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463606Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483462- 503379
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672534
- 422414
- 131784