Enne ei tätä ongelmaa poikaystäväni kanssa ollut mutta viime aikoina on ilmennyt ongelma.. aina suutelun jälkeen (olemme olleet yhdessä 2kk) ihoni on yhtäkkiä aivan punainen kasvoista ja kuumottaa samalla lailla kun olisin juuri tullut saunasta. Myös rintakehällä on pientä punaläikkyisyyttä, "rashia". johtuukohan tämä siitä, että olen niin hermostunut tilanteessa ja jotenkin adrealiini rupeaa virtaamaan. Toivottavasti tämä menee pois! olen huolestunut itsestäni, onko kellään samaa ongelmaa tai neuvoa miten siitä pääsisi eroon? suurkiitos etukäteen kaikille vastanneille!
suutelun jälkeen joku allergiareaktio!!!APUA!
4
1654
Vastaukset
- mies_-
Tutustu aiheeseen...
- Nainen -70
Mulle ainakin aiheuttaa kuvaamiasi oireita hajusteet. Kysy poikaystävältäsi mitä hajusteita hän käyttää tai onko kenties syönyt pähkinää tai jotain sellaista jolle sinä saattaisit olla allerginen. Voit testata asian helposti, kun kokeilet samaa tuotetta omalle ihollesi silloin kun et ole poikaystäväsi kanssa tekemisissä.
Kannattaa noiden allergioiden kanssa olla tarkkana, koska tiedän muutamia tapauksia, joissa kalalle tai pähkinälle allergiset ovat saaneet suutelemisesta anyflaktisen shokin. Ei siis mikään pikkujuttu.
Toivottavasti kyse ei kuitenkaan ole mistään niin vakavasta, ettei poikaystäväsi tarvitse alkaa muuttamaan ruokavaliotaan tai teidän lopettaa, ah niin ihanaa, suutelemista =) - onpi hätää
Luultavasti se veri poikaystävälläsikin pankkoutuu johonkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397