bensamittari näyttää omiaan. kun bensaa on vähän tankissa viisari osoittaa miltei vartti tankillista. harvemmin edes menee viisari niin alas että bensavalo syttyisi. no, on niin muutaman kerran käynyt mutta se on ihan poikkeustilanne... miksi bensamittari näyttää liikaa bensaa vaikka vaikka bensa on loppunut tankista tyystin. ihmettelin ekan kerran kun se bensa loppui ja auto vaan sammui ennenkun ymmärsin että jospa bensa olisi lopussa. voiko asiaalle tehdä mitään..??
bensamittari
6
1259
Vastaukset
- hermostunut
vuosimalli on 2000 ja 1.8 elegance.. eikö kellään muulla ole ollut vastaavaa..??
- ongelma...
Mulla bensamittari taas näyttää välillä tyhjää koko ajan, vaikka tankissa bensaa onkin. Bensamittarin viisari saattaa myös näyttää vähemmän kuin mitä tankissa todellisuudessa on bensaa. En ole vielä jaksanut ottaa antureita irti tankista, joten olen katsellut huoltoasemalle menoa kilometrien perusteella.
- Opeli
ongelma... kirjoitti:
Mulla bensamittari taas näyttää välillä tyhjää koko ajan, vaikka tankissa bensaa onkin. Bensamittarin viisari saattaa myös näyttää vähemmän kuin mitä tankissa todellisuudessa on bensaa. En ole vielä jaksanut ottaa antureita irti tankista, joten olen katsellut huoltoasemalle menoa kilometrien perusteella.
Sama vika mun zafirassa(2000 1.6). Mittari näyttää tyhjää ja valo palaa ja vilkkuu vaikka tankissa sitten bensaa onkin. Kilometrien mukaan tankilla käyn. Pari ooppelia aikaisemmin omistaneena täytyy todeta että samantyyppinen vika niissäkin oli eli mittarit näytti mitä sattuu. No, ei onneksi kovin vakava ongelma.
- hermostunut
Opeli kirjoitti:
Sama vika mun zafirassa(2000 1.6). Mittari näyttää tyhjää ja valo palaa ja vilkkuu vaikka tankissa sitten bensaa onkin. Kilometrien mukaan tankilla käyn. Pari ooppelia aikaisemmin omistaneena täytyy todeta että samantyyppinen vika niissäkin oli eli mittarit näytti mitä sattuu. No, ei onneksi kovin vakava ongelma.
auttaisi tähän vaivaan mikä minulla on että mittari näyttää liikaa?
- hermostunut
hermostunut kirjoitti:
auttaisi tähän vaivaan mikä minulla on että mittari näyttää liikaa?
jos vaikka joku joka tietäis mitä tehdä lukisi tämän...
- plöö
hermostunut kirjoitti:
jos vaikka joku joka tietäis mitä tehdä lukisi tämän...
Minkä kokoinen bensatankki on opel zafira 1,8 vm.2000?
Havaittu kanssa tota et bensamittari näyttää mitä sattuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386