Minkälaisia kokemuksia teillä on vaakanaisen kanssa olemisesta: ystävänä, rakastajana tai kumppanina ? Kaikki kommentit ovat tervetulleita!
Kysymys Miehille (kaikki merkit)
5
1240
Vastaukset
- arto-juhani
oli ainakin itsekeskeinen, helposti suuttuva, laiska, seksistä piittaamaton, teeskenteli vieraille silmät päästään, listaa voisi jatkaa loputtomiin. hyviä puolia ei taida löytyä, no, kunnianhimoinen, sievä, huolehti aina ulkonäöstään. olen itse kaksonen ja merkkien pitäisi sopia loistavasti yhteen. no, meillä ei sopinut.
- laiska.
Vähän huono yhdistelmä tosiaan olla kunnianhimoinen...
- arto-juhani
laiska. kirjoitti:
Vähän huono yhdistelmä tosiaan olla kunnianhimoinen...
eivät ole toisiaan poissulkevia ominaisuuksia. minun vaakanaiseni oli tosi laiska ja saamaton, työpäivän jälkeen kykki telkun ääressä, ei mitään harrastuksia eikä kiinnostuksen kohteita.ei viitsinyt siivota, ei tehdä ruokaa. työelämässä kunnianhimoa piisasi, mutta siinäkin hän vain puhui, ei tehnyt asian hyväksi mitään. kaiken olisi pitänyt tulla tarjottimella.
- tonttu
arto-juhani kirjoitti:
eivät ole toisiaan poissulkevia ominaisuuksia. minun vaakanaiseni oli tosi laiska ja saamaton, työpäivän jälkeen kykki telkun ääressä, ei mitään harrastuksia eikä kiinnostuksen kohteita.ei viitsinyt siivota, ei tehdä ruokaa. työelämässä kunnianhimoa piisasi, mutta siinäkin hän vain puhui, ei tehnyt asian hyväksi mitään. kaiken olisi pitänyt tulla tarjottimella.
mitäs passaatte pilalle. tietysti olet ukko, joka on alusta lähtien yrittänyt tehdä vaikutuksen laittamalla sapuskat ja siivoamalla. mulla on jo kaksi ukkoa ollut sellaisia, vaikka itse olen kaikin puolin talousihminen ja hyvä sellainen ;)).
- ..%..
tonttu kirjoitti:
mitäs passaatte pilalle. tietysti olet ukko, joka on alusta lähtien yrittänyt tehdä vaikutuksen laittamalla sapuskat ja siivoamalla. mulla on jo kaksi ukkoa ollut sellaisia, vaikka itse olen kaikin puolin talousihminen ja hyvä sellainen ;)).
Vaakanainen on loppujenlopuksi toiminnan nainen, joka ei jaksa maata prinsessana kovin pitkään sohvalla. Ja sekin, että jos makaa (asiasta riippuen illat, päivät, viikon, korkeintaan vuoden), sillä kuitenkin tapahtuu päässä jatkuvasti (fundeeraa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266