Tietäisikö kukaan mistä saisi minä roope setä kirjoja oulusta?
Minä roope setä
5
1143
Vastaukset
- unto
Tarkoitat varmaan 70- luvulla ilmesyneitä Minä Roope-setä kirjoja.Enpä tiedä, mutta kannattaisi varmaan kierrellä divareita. Vai oisko kellään parempaa tietoa.
- ruupe rankka
Ei ole olemassa kuin yksi Minä Roope-Setä -kirja. On sitä ainakin ennen saanut ihan kirjakaupoista. Luulis, että kun noi Carl Barksin kootut ilmestyy, moni pistää myyntiin Minä- sarjan kirjat, koska niissä on sivutaitto väärin. Elikkäs ihan divareita vaan koluamaan.
- divareita
ehkä sieltä löytyisi jotaki.
- Minä ostaja
Mäkin ostaisin varsinais-suomesta hinta ois kohtuullinen!
- Milla Magia
Myydään Minä Roope-Setä kirja, kunto tyydyttävä. Tarjouksia otetaan vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144