Ensi lumen tultua jäätyivät takarenkaat jumiin muutaman tunnin pakkasessa pysäköinnin jälkeen. Renkaita ei saanut pyörimään, kuin kaasulla lämmittämällä.
Miten jarrut saa suojattua pöllyävältä lumelta ?
Onko muilla mennyt ilmamassamittari sököksi ? Turbo käy päällä vain hetkellisesti.
Scudon vikoja, vm 2003 ??
7
2428
Vastaukset
- rtm
ensi kertaa kuulen että jossain autossa renkaat on jäätyny .)
- TARINA
On täyttä puppua.
- saa_
Korjattua ainakin pösöön sai suojapellit jarrukilpiin mulla ainakin ongelma poistui
- varmaan
saa_ kirjoitti:
Korjattua ainakin pösöön sai suojapellit jarrukilpiin mulla ainakin ongelma poistui
tarkoittaa takajarrujen jäätymistä joka on skudossa melko yleistä. itselläni vika korjattiin takuuseen, vaihdettiin jarrukilvet, ei jäätynyt senjälkeen
- tooootta
varmaan kirjoitti:
tarkoittaa takajarrujen jäätymistä joka on skudossa melko yleistä. itselläni vika korjattiin takuuseen, vaihdettiin jarrukilvet, ei jäätynyt senjälkeen
taka jarrut jäätyy tosi on .............
2001c skudo 2,0 jtd niin kävi mitään muuta ei ollut
150 tuhannes kaikki nivelet vaihdettiin - Lämmennyt
varmaan kirjoitti:
...Maahantuoja ei enää luvannut vm. 2003 fiatscoon jarrujen suojaamiseksi :)
t. Myydään fiatsco
- Fiasko ... ... .
Suurin vika lukee edessä ,asian VARMISTUS takana.(X ELTA )Ennen oli pösö vikoja oli mutta ne hoidetiin kivuttomasti.Nyt saapas potkaisee heti.#¤"&¤#
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351